logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۰۴۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مناطق سیل زده لرستان/ کمک‌های مردم استان زنجان برای مناطق سیل زده قابل تقدیر است

جمع‌آوری-کمک‌های-مردمی-برای-مردم-مناطق-سیل-زده-لرستان-کمک‌های-مردم-استان-زنجان-برای-مناطق-سیل-زده-قابل-تقدیر-است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مناطق سیل زده لرستان خبر داد و گفت: این کمک‌ها طی امروز و فردا به این مناطق ارسال خواهد شد.

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه کمیته امداد استان برای کمک به سیل زدگان لرستان اظهار کرد: دو روز گذشته نیز دو محموله کمک‌های مردمی را به استان ایلام فرستادیم و کمک‌های را برای مردم لرستان جمع‌آوری کردیم که طی امروز یا فردا ارسال خواد شد.

وی با بیان اینکه تمامی دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، ابراز کرد: در کنار دفاتر، مردم می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹ بانک ملی، سامانه ۰۲۴*۸۸۷۷* و سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir برای مردم سیل زده کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه پایگاه‌هایی نیز در میادین شهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا کرده‌ایم، افزود: ۲۵ مرکز نیکوکاری استان نیز کمک‌های مردمی را برای مردم سیل زده دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان کمک‌های خوبی را برای مردم سیل زده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم استان همراهی خوبی در این زمینه داشتند و کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد، بسیج و هلال احمر به دست مردم سیل زده رسانده‌اند.

صفری با اشاره به اینکه روز گذشته یک محموله کمک‌های مردمی از طریق یک کامیون به استان گلستان ارسال شد، عنوان کرد: این کمک‌ها شامل لباس، برنج، فرش، پتو و دیگر اقلام مصرفی بود.

وی با بیان اینکه یکی از نانوایی‌های استان چند تن نان به مردم مناطق سیل زده کمک کرد، ادامه داد: ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده کشور با قوت ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم همراهی خوبی با هموطنان‌مان داشته باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر