logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۰۴۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در بازدید سرزده از یک رستوران؛

3.5 تن مرغ غیربهداشتی توقیف و معدوم شد

3.5-تن-مرغ-غیربهداشتی-توقیف-و-معدوم-شد-

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به بازدید‌های سرزده از رستورانهای سطح استان در ایام تعطیلات گفت: در یک بازدید سرزده 3.5 تن مرغ غیربهداشتی کشف و توقیف شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازدید‌های ایام تعطیلات اظهار کرد: بازدید از رستورانهای بین راهی را اولویت نخست گشت‌های مشترک در ایام نوروز بود.

وی تصریح کرد: در یکی از بازرسی‌های سرزده توسط تیم بازرسی متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسین سازمانهای عضو ستاد خدمات سفر از رستورانهای بین راهی بازدید سرزده بعمل آمد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته بیش از 3.5 تن مرغ غیربهداشتی که در شرایط نامطلوب نگهداری شده و بصورت کامل قبل از تمیز کردن پخته و سرو می‌شد‌، در محل توقیف و تیم بازرسی مقادیری مرغ پخته را با دستور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی معدوم شد.

وی خاطر نشان کرد: در یک رستوران بین راهی، سوپ و گوجه فرنگی مصرف یک روز که فاسد بوده و همچنین ظروف کهنه و قدیمی غیرقابل مصرف بطور کامل معدوم شد و صورتجلسه تنظیم و برای تشکیل پرونده به شعب این اداره کل ارسال شد.

ممیزی در ادامه با اشاره به جریمه میلیاردی عامل قاچاق گوشی تلفن همراه در زنجان بیان کرد: این پرونده خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از رسیدگی به پرونده قاچاق گوشی تلفن همراه در تعزیرات حکومتی خدابنده خبرداد و گفت: تعداد 175دستگاه انواع گوشی تلفن همراه هوشمند در برند سامسونگ از یکدستگاه خودروی سواری پژو 206 در شهرستان خدابنده کشف و راننده خودرو بعنوان متهم به تعزیرات حکومتی خدابنده معرفی و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با اعلام ارزش 4 میلیارد ریالی این محموله تصریح کرد: پس از احراز قاچاق بودن محموله‌، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط گوشی‌های تلفن همراه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه سنگین 4 میلیارد و 570 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر