logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۰۴۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

شرایط در شهرستان خدابنده تحت کنترل است/ جابه‌جایی ساکنان منازل تخریب شده انجام شد

شرایط-در-شهرستان-خدابنده-تحت-کنترل-است-جابه‌جایی-ساکنان-منازل-تخریب-شده-انجام-شد

معاون استاندار زنجان با اشاره به بارشهای اخیر در استان گفت: شرایط در شهرستان خدابنده تحت کنترل است.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه شرایط در شهرستان خدابنده تحت کنترل است، اظهار کرد: تمامی همکاران در شهرستان در حال آماده باش بوده و تلاش زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات رسان و امدادرسان نیز خدمات خوبی ارائه کرده‌اند، ابراز کرد: در شهرستان خدابنده چندین بار رگبار باران تبدیل به برف شد به طوریکه امروز ظرف دو ساعت در برخی نقاط ۳۰ یا ۴۰ سانتی متر برف بر زمین نشست.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه برخی جاده‌ها به صورت موقت مسدود شد، افزود: با کمک راهداری و حتی شهرداریها راه‌ها را بازگشایی کردیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در شهرستان سیل نداشتیم، عنوان کرد: تخریب‌ها و آسیب‌هایی که اتفاق افتاده از بابت بارش باران بوده که سبب شده تا تعدادی از خانه‌های گلی و خشتی با درصدهای مختلف دچار آسیب شوند.

سلطانی با اشاره به اینکه هیچ گونه تلفات انسانی نداشتیم، گفت: آمارهای مختلفی از روستا در مورد تخریب منازل گلی و خشتی به دست رسیده که آمار دقیق در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تخریب منازل و دامداریها جدی نبوده و تعدادشان نیز زیاد نیست، خاطرنشان کرد: جابه‌جایی ساکنان منازل تخریب شده نیز انجام شده است.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه حدود ۵۰ راس دام در شهرستان خدابنده تلف شده است، اظهار کرد: تمام منازلی که در مسیر سیلاب بودند، تخلیه شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با اشاره به اینکه اکنون خطر سیلاب در شهرستان خدابنده کم است، افزود: اما این خطر در استان و در مسیر رودخانه قزل اوزن احساس می‌شود.

سلطانی بیان کرد: اکنون جاده‌های شهرستان خدابنده در وضعیت مناسبی برخوردارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر