logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

مراقبت از رأی هر ایرانی، واجب شرعی و اسلامی است/کار شکنی در اجرای پروژه ها نوعی بی احترامی به مردم زنجان است

مراقبت-از-رأی-هر-ایرانی،-واجب-شرعی-و-اسلامی-است-کار-شکنی-در-اجرای-پروژه-ها-نوعی-بی-احترامی-به-مردم-زنجان-است

فرماندار زنجان با بیان اینکه اینکه سلامت، امنیت و مشارکت بالا و پرشور در انتخابات پیش روی کشور برای فرماندرای شهرستان زنجان بسیار مهم است، گفت: مراقبت از رأی هر ایرانی، واجب شرعی و اسلامی است.

به گزارش موج رسا; رسول بیات ظهر امروز در جلسه غیر رسمی و غیر علنی شورای اسلامی شهر زنجان  ضمن تاکید بر پایبندی به قانون اساسی کشور، اظهار کرد: از همه صاحب نظران و دلسوزان شهر درخواست داریم برای توسعه شهرستان در کنار ما باشند.

وی مشی فرمانداری زنجان را مش اعتدال عنوان کرد و افزود: مخالفان دولت نیز با هدف توسعه شهرستان مورد تاکید و توجه هستند و دست یاری به سمت همه دلسوزان شهرستان دراز می کنیم.

فرماندار زنجان حرکت در مسیر قانون و عقلانیت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: از همه ظرفیت ها برای توسعه زنجان استفاده خواهیم شد.

بیات با تاکید بر اینکه در شهرستان زنجان ظرفیت و زمینه بسیار خوبی برای توسعه وجود دارد، تصریح کرد: مردم زنجان نسبت به توسعه شهر و دیار خود علاقمند هستند که جای امیدواری دارد.

وی با تاکید بر اینکه بحث توسعه شهرستان زنجان به جد پیگیری می‌شود، اظهار داشت: استاندار زنجان بسیار پیگیر و علاقه‌مند به توسعه هرچه بیشتر استان است.

فرماندار زنجان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سلامت، امنیت و مشارکت بالا و پرشور در انتخابات پیش روی کشور برای فرماندرای شهرستان زنجان بسیار مهم است، گفت: امید است، همزمان با تحول طبیعت و فرا رسیدن سال جدید ما هم با انرژی و برنامه بیشتر در خدمت مردم باشیم.

بیات رأی مردم را به معنای واقعی کلمه حق الناس خواندند و افزود: مراقبت از رأی هر ایرانی، واجب شرعی و اسلامی است.

 وی با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد در این امانت خیانت کند، بیان کرد: نتیجه آرای مردم نیز مظهر کامل حق الناس است و همه باید در مراقبت و دفاع از آن تلاش کنند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه اعضای شورا اسلامی شهر زنجان که وظیفه ای به عهده می گیرد باید به نحوه احسنت انجام دهد، تصریح کرد: هیچ نوع اغماض، کوتاهی و تعللی در اجرای پروژه های زنجان مخصوصا سبزه میدان از هیچ یک از مسوولان پذیرفته نیست.

بیات با بیان اینکه گذشتگان نیز تلاش های بسیاری برای اجرای این پروژه انجام داده اند ولی با این وجود توفیق قابل توجهی نداشته اند، اظهار کرد: اجرای این پروژه یکی از خواست های تاریخی مردم شهر زنجان است و به یقین بزرگترین پروژه عمرانی محسوب می شود که در شهر زنجان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه هر نوع کار شکنی و مخالفت در اجرای این طرح ها نوعی بی احترامی به تمام مردم شهر زنجان تلقی می شود، بیان کرد: پروژه سبزه یکی از اساسی ترین طرح های عمرانی شهر زنجان است و همه باید با جدیت و سرعت برای تکمیل و اتمام آن تلاش کنند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه سبزه میدان در این شهر به عنوان اصلی ترین میدان، کارکرد های بسیار مهمی را بر عهده دارد، افزود: سبزه میدان ها از جمله فضاهای شهری با قدمت شهر زنجان است.

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر