logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۰۴۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان خبرداد

لغزنده بودن سطح جاده های استان زنجان/ رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

لغزنده-بودن-سطح-جاده-های-استان-زنجان-رانندگان-از-سفرهای-غیرضروری-خودداری-کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: به دلیل بارش باران و برف سطح اکثر جاده های استان زنجان لغزنده است.

محمد محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران را در آزادراه زنجان – قزوین، زنجان - تبریز شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در جاده های ترانزیت زنجان - میانه، زنجان -خرمدره و ابهر، زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - سلطانیه، خدابنده - همدان، زنجان - تهم - چورزق بارش باران جاده را لغزنده کرده است.
این مسئول با بیان اینکه بارش برف نیز در جاده زنجان - طارم ادامه دارد،خاطرنشان کرد: مه غلیظ موجب کاهش دید افقی در این مسیر کوهستانی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان بیان داشت: شرایط جوی کنونی بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط اداره کل هواشناسی استان تا ساعاتی دیگر بارش برف در ارتفاعات و باران در استان آغاز می شود و تا 2 روز آینده ادامه دارد.

محمدی با اشاره به اینکه ضروری است رانندگان عبوری از همه مسیرهای استان با احتیاط عبور کنند، افزود: همچنین رانندگان فاصله طولی را رعایت کرده و سرعت مطمئنه داشته باشند.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری با 50 اکیپ در 30 گردنه کوهستانی و سخت گذر 24 ساعته فعال هستند،افزود: همه راهدارخانه های استان مجهز بوده و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری، در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
این مسئول افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر