logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۰۴۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان مطرح کرد

خودداری از مسافرتهای غیرضروری؛ رانندگان از توقف در نقاط حادثه خیز پرهیز کنند

خودداری-از-مسافرتهای-غیرضروری؛-رانندگان-از-توقف-در-نقاط-حادثه-خیز-پرهیز-کنند

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر باراش باران در سطح استان رانندگان از توقف در حاشيه رودخانه ها، مسيل ها و نقاط پرخطر و حادثه خیز پرهیز کنند.

جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با توجه به  پیش بینی   سازمان هواشناسی مبنی بر  بارش نزولات آسمانی در محور  های مواصلاتی استان و  لغزنده بودن جاده ها  از رانندگان خواست در رانندگی احتیاط کنند.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسایی و احتمال جاری شدن سیل از رانندگان خواست از توقف در حاشيه رودخانه‌ها، مسيل‌ها و پل‌هاي غير ايمن و نقاط پرخطر و حادثه خیز پرهیز کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان توصیه کرد: مردم حتی الامکان تا 2 روز آینده از مسافرت‌های غیر ضروری و مسافرتهای تفریحی اجتناب کنند.

وی با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های مواصلاتی استان افزود: بارش باران باعث کاهش دید در رانندگی شده بنابر این از رانندگان درخواست داریم ، احتياط لازم را در هنگام رانندگي داشته باشند.

کردلو با تاکيد بر رعايت  قوانین راهنمايي و رانندگي اظهار داشت: پليس با تمام توان در آماده باش بوده و در خدمت مردم و مسافران است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان توصیه کرد: رانندگاني که قصد عبور از محورهاي مواصلاتی استان زنجان را دارند خودرو خود را به وسايل ايمني مجهز کرده و قبل از حرکت از  وضعيت جاده‌ها اطلاع پیدا کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر