logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۰۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبرداد

بازدید بیش از 139 هزار نفر از جاذبه های گردشگری زنجان

بازدید-بیش-از-139-هزار-نفر-از-جاذبه-های-گردشگری-زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: کل بازدیدهای انجام شده از جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری استان نیز 139 هزار و 235 نفر از روز 28 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ماه سال جاری بوده است.

یحیی رحمتی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی روز هفتم فروردین ‌ماه امسال 2 هزار و 175 نفر از گنبد تاریخی سلطانیه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 377 نفر نیز از موزه رختشویخانه در این روز بازدید کردند، افزود: همچنین تعداد بازدید از موزه مردان نمکی نیز یک هزار و 524 نفر بوده است.

این مسئول تعداد بازدید از غار کتله‌ خور را 320 نفر اعلام کرد و گفت: بازدید از سایر اماکن تاریخی و گردشگری استان زنجان نیز 12 هزار و 866 نفر بوده است.

وی مجموع بازدیدها در روز هفتم فروردین ماه را 18 هزار و 262 نفر اعلام کرد و گفت: کل بازدیدهای انجام شده از جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری استان نیز 139 هزار و 235 نفر از روز 28 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ماه سال جاری بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اقامت 246 نفر در هتل های استان زنجان، افزود: 140 نفر نیز در هتل آپارتمان های استان اسکان یافتند.

رحمتی با بیان اینکه 214 نفر در مهمانپذیرهای استان اقامت داشتند، بیان داشت: یک هزار و 529 نفر نیز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اقامت کردند.

وی افزود: در سایر اقامتگاه های استان زنجان نیز دو هزار و 919 نفر اسکان یافتند.

این مسئول مجموع اسکان مسافران نوروزی استان زنجان ز تاریخ 28 اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین 44 هزار و 106 نفر اعلام کرد و گفت: 476مورد نیز بازدید نظارتی از مراکز استان زنجان در این بازه زمانی انجام شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر