logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۰۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

پیش‌بینی رکود بازار مسکن برای سال جاری/ بورس بازی زمین باید در زنجان کنترل شود

پیش‌بینی-رکود-بازار-مسکن-برای-سال-جاری-بورس-بازی-زمین-باید-در-زنجان-کنترل-شود-

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به افزایش نامتعارف قیمت مسکن در استان زنجان گفت: با این شرایط وضعیت مسکن برای امسال رکود پیش‌بینی می‌شود.

مسعود بیات منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت قیمت مسکن در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر افزایش قیمت مسکن در استان زنجان نامتعارف است و با درآمد جوانان همخوانی ندارد.

وی تصریح کرد: پایین‌ترین سطح قیمت مسکن در زنجان 150 میلیون تومان بوده و قیمت بیشتر واحد‌های مسکن مهر در زنجان به مرز 200 میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بحث انبوه سازی و تامین زمین ارزان‌ قیمت را در برنامه‌ داریم افزود: بحث بورس بازی زمین باید در زنجان کنترل شود.

مراکز عامل ایجاد التهاب در بازار مسکن زنجان مشخص است

وی با اشاره به اینکه بحث‌های کنترلی که در بازار و گوشت اتفاق می‌افتد باید در کنترل قیمت و وضعیت مسکن نیز ایجاد شود افزود: در زنجان مراکزی که التهاباتی به بازار مسکن وارد می‌کند مشخص است.

بیات منش با بیان اینکه سازمانها نظارتی باید بر کنترل این مشکل وارد شوند بیان کرد: باید این مراکز کنترل شوند ولی کنترل این مراکز از وظیفه ما نیست.

وی با اشاره به آخرین وضعیت واحد‌های خودمالکین مسکن مهر باقی مانده در زنجان افزود: 150قطعه زمین آخرین واگذاری ما در زمین 5.5 هکتاری کوی فرهنگ بود که برای 550 نفر واگذار کردیم و پیگیر این موضوع نیز هستیم و تسهیلات برای این واحد‌ها تخصیص یافته و دنبال این هستیم تا تسهیلات دیگری نیز از بانک مسکن برای این واحدها بگیریم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر