logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۰۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
با اعزام 5 هزار زائر محقق می شود؛

حضور نوروزی مردم زنجان در یادمان های دفاع مقدس/ ۹فروردین آخرین گروه اعزام می شود

حضور-نوروزی-مردم-زنجان-در-یادمان-های-دفاع-مقدس-۹فروردین-آخرین-گروه-اعزام-می-شود

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:در قالب اردوهای راهیان نور 5 هزار زنجانی از یادمان های دوران دفاع مقدس بازدید می کنند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:اعزام اردوهای راهیان نور استان زنجان به مناطق عملیاتی از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه نخستین اعزام کاروان‌ ها در تاریخ 24 اسفندماه سال گذشته انجام شد، تصریح کرد: دو هزار نفر از مردم زنجان تا 13 فروردین ماه امسال به این مناطق اعزام می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه اردوهای دانشجویی از 15 اسفند ماه سال گذشته انجام شد، افزود: یک هزار دانشجوی زنجانی تا 24 اسفند در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاضر شدند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در دی ماه سال گذشته نیز دانش آموزان زنجانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

طهماسبی با بیان اینکه این اعزام در چهار مرحله انجام شد، افزود:یک هزار و 500 از مناطق عملیاتی والفجر8،علقمه،شلمچه،نهرخیم،دهلاویه،طلائیه،هویزه و پاسگاه زید بازدید کردند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به برگزاری این اردوها تاکید دارند و بارها خودشان به مزار شهدا سرکشی کرده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه سالانه بیش از 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می کنند،افزود: در حال حاضر حضور مردم بیش از کاروان های اعزامی است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 58 یادمان در مناطق عملیاتی خبرداد و گفت: بیش از 55 هزار مدیر و مسئول و 78 هزار خادم به زائران خدمات رسانی می کنند.

طهماسبی با بیان اینکه 25 هزار راوی تربیت و سازماندهی شده اند،بیان داشت: 18 هزار نفر روحانی به این مناطق سالانه اعزام می شوند.

وی گفت: در سال گذشته بیش از 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در طول سال اعزام شدند که تا پایان نوروز این اعزام ها ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه کاروان های راهیان نور به مدت 4 روزه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند، افزود: زائران از یادمان های اروند کنار، والفجر 8،علقمه، نهر خیم،شلمچه،پاسگاه زید،طلایه،هور و ویزه، فتح المبین، معراج شهدا بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه زائران در رزمایش نیز شرکت می کنند، افزود: یک نفر روحانی و راوی در اتوبوس های راهیان نور استان زنجان حضور دارند و در یادمان های شهدا نیز فرماندهان دوران دفاع مقدس،روایتگری می کنند.

این مسئول یادآور شد: قرارگاه راهیان نور استان زنجان همیشه فعال است و زائران زنجانی در این قرارگاه خدمات رسانی می شوند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت جوی استان های کشور و احتمال وقوع سیل، گفت: اعزام های استان زنجان انجام شده است و آخرین اعزام 9 فروردین در صورت مساعد بودن وضعیت جوی انجام می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر