logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸

۱۲ امامزاده و بقعه زنجان میزبان مراسم احیای شب‌های قدر است

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۱۲ امامزاده و بقعه شاخص استان زنجان میزبان مراسم احیای شب‌های قدر است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار نفر برای احیای مراسمات شب‌های قدر در امامزادگان و بقاع استان حضور پیدا کنند.

بازدید ۵۴۰۰ نفر از اماکن مذهبی ابهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر گفت: قریب به ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از اول فروردین تا به امروز از اماکن مقدس و یا بناهای امامزادگان بازدید کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار با اهمیت است

امام جمعه ایجرود با اشاره به فرا رسیدن روز قدس و دعا برای مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: راهپیمایی امسال در روز جهانی قدس، بسیار حساس و با اهمیت است چرا که موضوع فلسطین، به مسئله مهم جهانی تبدیل شده است.

عملیات طوفان‌الاقصی شکستی حیثیتی برای رژیم صهیونیستی است

امام جمعه ابهر گفت: حماس سه رکن رژیم صهیونسیتی را زیر پا گذاشته جنگ را داخل اسرائیل برد، شهروندان اسرائیلی را به اسیری گرفت و جنگ فرسایشی شش ماهه را به راه انداخته است، رژیم صهیونیستی در این شش ماه چیزی به دست نیاورده است.

افزایش تولید تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه با افزایش تولید می‌توان دشمنان را نا‌‌امید و تهدیدات آنان را به فرصت تبدیل کرد گفت: با اجرای جهش تولید با مشارکت مردم اقدامات فراوانی در زمینه تولید اتفاق می‌افتد.

مردم مظلوم غزه باید امسال مورد حمایت ویژه مسلمین قرار گیرند

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است گفت: مسلمانان باید در روز قدس امسال دست به قیام بزنند و بر سر صهیونیست‌ها و حامیان آنان فریاد بزنند، مردم مظلوم غزه و فلسطین باید امسال بیشتر از سال‌های گذشته مورد حمایت مسلمین قرار گیرند.

حضور مردم حل کننده مشکلات است

امام جمعه زنجان گفت: اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

شب قدر شب رهایی از جهنم و عاقبت به خیری است

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در شب قدر با دعا و مناجات، توبه و استغفار انسان دوباره متولد می‌شود بنابراین شب قدر شب بیدار شدن است نه بیدار ماندن، گفت: شب قدر شب رهایی از جهنم و شب عاقبت به خیری است.

استان زنجان مجهزترین سالن تیر اندازی شمالغرب کشور را دارد

رئیس هیأت تیر اندازی استان زنجان با بیان اینکه مجهزترین سالن تیر اندازی شمالغرب کشور در استان زنجان قرار دارد گفت: هیأت تیر اندازی تنها هیأتی است که به قیمت دولتی فعالیت کرده و همه تجهیزات تیر اندازی را در اختیار تیر اندازان خود قرار می‌دهد.

وقتی که بیش از همیشه بر نقش مردم حساب باز شد

مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» فرمان جهاد اقتصادی دیگری را صادر فرمودند و اینبار بیش از همیشه بر روی نقش مردم حساب باز شده است.

اجرای رزمایش معیشتی کمک مومنانه در ماهنشان

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ماهنشان گفت: مرحله ۱۱ رزمایش معیشتی کمک مومنانه بنیاد احسان در شهرستان ماهنشان برگزار شد.

اسکان ۱۲۰۷ نفر در هتل‌ها و مراکز اقامتی ابهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر گفت: تا روز هشتم فروردین سال‌جاری هزار و ۲۰۷ نفر در هتل‌ها و مراکز اقامتی رسمی ابهر اسکان داشتند.