logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۰۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نخستین محموله کمک های مردمی زنجان به مازندران ارسال می شود/ارسال 1300 تخته پتو و 50 هزار قرص نان به سیل زلزدگان

نخستین-محموله-کمک-های-مردمی-زنجان-به-مازندران-ارسال-می-شود-ارسال-1300-تخته-پتو-و-50-هزار-قرص-نان-به-سیل-زلزدگان

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز نخستین محموله کمک های مردمی استان زنجان که توسط پایگاه های بسیج جمع آوری شده است به سیل زدگان استان مازندران ارسال می شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: کمک های مردمی به مردم سیل زده استان مازندران از طریق پایگاه های بسیج و چادرهای پیش بینی شده در سطح شهر جمع آوری می شود.

وی با بیان اینکه نخستین محموله استان زنجان با یک هزار و 300 تخته پتو و 50 هزار قرص نان امروز به استان مازندران ارسال می شود، افزود: در حال حاضر جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس طبق ابلاغ انجام شده زنجان، استان معین مازندران در مواقع بروز بحران است، اضافه کرد: بر همین اساس اقدامات لازم برای ارسال کمک صورت گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: کمک های خواسته شده از استان زنجان خوراکی و پوشاک و بیل و کلنگ بوده است که ارسال انجام می شود.

طهماسبی گفت: تا عادی شدن شرایط ارسال کمک ‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و از مردم نیز انتظار داریم در بخش پوشاک، نسبت به اهدای پوشاک نو اقدام کنند که قابل استفاده و ارسال باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر