logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۰۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشنای استان زنجان:

پیش‌بینی وزش باد شدید در استان زنجان/ سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان زنجان فعال است

پیش‌بینی-وزش-باد-شدید-در-استان-زنجان-سامانه-بارشی-تا-روز-چهارشنبه-در-استان-زنجان-فعال-است

کارشناس هواشنای استان زنجان با اشاره به وضعیت جوی استان زنجان طی 24 ساعت آینده گفت: بارش باران و برف همراه با ورزش باد شدید در سطح استان زنجان طی 24 ساعت آینده پیش‌بینی شده است.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حال حاضر آسمان استان زنجان در همه مناطق ابری است اظهار کرد: بارش باران را تا اواخر امروز در سطح استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ورزش باد شدید امروز استان زنجان را در برمی گیرد تصریح کرد: ورزش باد در استان 40 تا 70 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشنای استان زنجان با بیان اینکه در بعد از ظهر امروز به دلیل اینکه کاهش دما پیش‌بینی شده بارشها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود بیان کرد: از اوخر امروز تا ظهر روز سه‌شنبه بارشها قطع خواهد شد.

سلطانی عنوان کرد: از بعد از ظهر روز سه‌شنبه بارشها در استان زنجان آغاز شده و تا روز چهارشنبه در استان زنجان ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: روز پنچ‌شنبه و جمعه نیز بارشهای پراکنده در استان زنجان پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشنای استان زنجان با اشاره به اینکه شدت بارشها در دو روز آینده به گونه‌ای نخواهد بود که منجر به جاری شدن سیل در سطح استان شود بیان کرد: احتمال آب گرفتگی در برخی از معابر و سیلابی شده مسیل‌ها در برخی مناطق پیش‌بینی شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر