logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۰۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

مراسم بزرگداشت هفته جوان در زنجان برگزار می‌شود/ پیش بینی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای توانمندسازی جوانان

مراسم-بزرگداشت-هفته-جوان-در-زنجان-برگزار-می‌شود-پیش-بینی-برنامه‌های-فرهنگی-و-آموزشی-برای-توانمندسازی-جوانان

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری بزرگداشت هفته جوان در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; لیلا کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک بودن مناسبت هفته جوان اظهار کرد: بزرگداشت هفته جوان در سال ۱۳۹۸، طی روزهای ۲۶ فروردین لغایت ۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی هدف از نام گذاری این هفته به نام "هفته جوان" را تقویت جایگاه جوانان در افکار عمومی و توجه ویژه مسئولین و تصمیم گیران در سطوح ملی و استانی به موضوعات مربوط به جوانان و اهتمام برای رفع مسائل آنان دانست.

کریمی افزود: ارتقای نشاط، امید به آینده، خودباوری، افزایش حس مسئولیت پذیری و مشارکت در بین جوانان، ارتقای روحیه کارآفرینی، فرهنگ ورزش و کتابخوانی، گردشگری، امور خیریه و ... از جمله اهدافی است که در طراحی و تدوین بسته اجرایی بزرگداشت هفته جوان مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای هفته جوان عنوان کرد: برگزاری جشنواره نشاط و امید، معرفی و تجلیل از جوانان برتر استان در محورهای مختلف، کرسی های آزاد اندیشی و دیدار با مفاخر استان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری همایش ها و نشست با مسئولین خاطرنشان کرد: دوره های توانمندسازی و ده ها برنامه فرهنگی و آموزشی دیگر که با همراهی استانداری و دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان و با همکاری سمن های جوانان استان برگزار خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر