logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۰۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت وگو با موج رسا:

کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در استان زنجان/ تمهیدات لازم در خصوص سیل احتمالی در زنجان اندیشیده شده است

کاهش-تصادفات-و-تلفات-جاده-ای-در-استان-زنجان-تمهیدات-لازم-در-خصوص-سیل-احتمالی-در-زنجان-اندیشیده-شده-است

معاون استاندار زنجان از کاهش تصادفات و تلفات جاده ای ایام نوروز در استان زنجان خبر داد.

مهرداد سلطانی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه موضوعات مرتبط با سفرهای نوروزی را چه قبل از عید و چه اکنون به صورت جدی دنبال می کنیم، ابراز کرد: علی رغم افزایش نسبی سفرها خوشبختانه شرایطی که در استان حاکم است، مورد رضایت بوده و به خوبی رصد می شود.

وی افزود: ما در ستاد خدمات سفر نیز موضوعات را پیگیری کردیم و دستگاه های خدمات رسان نیز در وضعیت آماده باش قرار دارند و تا پایان تعطیلات نیز این روند ادامه خواهد داشت.

معاون عمرانی استان زنجان با بیان اینکه دستگاه های امدادی و پلیس با جدیت خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه می دهند، ابراز کرد: با حضور این عوامل ما کاهش تلفات و تصادفات را در جاده های استان داشتیم، علی رغم اینکه در طول سال تصادفات به نسبت در کل کشور رو به افزایش بود.

وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی در زمینه خدمات رسانی به مسافران نوروزی مشاهده نمی شود، گفت: امروز نیز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان به موضوع ورود یک سامانه بارش قوی به استان پرداخته و به تمام مسئولان و فرمانداران توصیه های لازم ارائه شد و تمهیدات لازم نیز در خصوص سیل احتمالی اندیشیده شده است.

سلطانی با بیان اینکه احتمال وقوع سیل پایین است، افزود: احتمال آبگرفتگی معابر شهری و گاه پرآب شدن مسیرها و رودخانه های فصلی وجود دارد اما وقوع سیل گسترده پیش بینی نمی شود.

وی بیان کرد: در صورت وقوع سیل بر اثر بارشهای امروز و فردا نیز با تمهیدات پیش بینی شده مشکلی نخواهیم داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان در خصوص خدمات مراکز اقامتی استان به مسافران نوروزی نیز عنوان کرد: طبق گزارشات رسیده خدمات خوبی به مسافران نوروزی در استان ارائه می شود که بازیدهای سرزده ای نیز از این مراکز انجام می شود.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر