logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۰۳۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

کاهش 63 درصدی تصادفات در زنجان/ اطلاع رساني مناسب از سوانح جاده‌اي پيشگيري مي‌كند

کاهش-63-درصدی-تصادفات-در-زنجان-اطلاع-رساني-مناسب-از-سوانح-جاده‌اي-پيشگيري-مي‌كند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تامین امنیت و آرامش مسافران نوروزی از اهداف پلیس است گفت: تصادفات استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 63 درصد کاهش داشته است .

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک سال نو با اشاره به اينكه امنيت يك توليد اجتماعي است و بزرگترين عيدي مردم به پليس اعتماد است اظهار كرد: اعتماد عمومي و رضايت مردم پشتوانه محكمي براي ناجا در اجراي اثربخش طرح هاي انتظامي، ترافيكي و امنيتي است.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه شرایط اقلیمی متغیر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان زنجان با هفت استان سفر خیز و مسافر پذیر همسایه است، ترافیک در اتوبان "زنجان- تبریز" و " زنجان- قزوین" نیمه سنگین و پرحجم است .

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكيد بر اينكه ايثار از خودگذشتگي شما براي آرامش مردم بهترين افتخار است گفت: پلیس با همکاری دستگاههای خدمات رسان تلاش می‌کند تا مردم عزیز کشورمان با کمترین آسیب و بیشترین شادی ایام عید را سپری کنند .

وی با اشاره به شرایط جوی حاکم بر استان زنجان بیان داشت: از صبح امروز موج جدیدی از هوای سرد وارد استان شده است و به دلیل بارش باران جاده‌های استان لغزنده است که از رانندگان درخواست می کنیم ضمن رعايت قوانين و مقررات رانندگي با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سردار جهانبخش، از ثبت بیش از 98 هزار تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان از آغاز رزمایش ترافیکی نوروز 98 خبر‌داد و افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.

وی سامانه 197 را پل ارتباطي مردم با پليس عنوان كرد و اظهار داشت: مردم استان و ميهمانان نوروزي در صورتي كه پيشنهاد يا نظري در حوزه نظم و امنيت دارند و يا قصد انتقاد يا تقدير از عملكرد ماموران دارند مي توانند با اين شماره تماس گرفته و ما را در ارتقاي كيفيت خدمت رساني ياري دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه پليس با استقرار تيم هاي محسوس و نامحسوس تاثير بسزايي در پيشگيري از سوانح جاده اي دارد گفت: اطلاع رساني مناسب‌، از سوانح جاده اي پيشگيري مي كند.

سردار جهانبخش با تاکید بر پیشگیری از سرقت به عنوان یکی از اولویت های مهم انتظامی استان بیان کرد: پليس و مردم در ايام تعطيلات نوروز با همكاري و مشاركت سازنده يك رزمايش بزرگ همدلي را به نمايش گذاشته اند و اين تعامل امنيت مطلوب را در جامعه رقم زده است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر