logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۰۳۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبرداد

افزایش 10 درصدی بازدید از اماکن گردشگری زنجان/بزرگترین گنبد آجری جهان در راس بازدید گردشگران

افزایش-10-درصدی-بازدید-از-اماکن-گردشگری-زنجان-بزرگترین-گنبد-آجری-جهان-در-راس-بازدید-گردشگران-

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در بازه زمانی 28 اسفند تا 2 فروردین امسال 48 هزار و 856 گردشگر از اماکن تاریخی این استان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش دارد.

به گزارش موج رسا; یحیی رحمتی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعداد بازدید کنندگان نوروزی از اماکن تاریخی استان زنجان روند روبه رشدی داشته که امیدواریم همین وضعیت ادامه یابد.
وی افزود: در دوم فروردین امسال 19 هزار و 948 نفر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کردند که بیشترین آن به تعداد 2 هزار و 511 نفر به گنبد سلطانیه اختصاص داشت.
این مسئول ادامه داد: طی مدت یاد شده یک هزارو 650 نفر از موزه رختشویخانه، یکهزار و 533 نفر از موزه مردان نمکی،948 نفر از غار کتله خور و 13 هزار و 306 نفر نیز سایر موراد بوده است.
رحمتی همچنین با اشاره به اقامت پنج هزار و 921 نفر در اقامتگاه های استان، افزود: از این تعداد 248 نفر در هتل ها، 170 نفر در هتل آپارتمان و 302 نفر نیز در مهمانپذیرها اسکان یافتند.
وی خاطر نشان کرد: طی این مدت یکهزار و 484 نفر در ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش و سه هزار و 717 نفر نیز سایر موارد بوده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر