logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۰۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رییس پلیس راه استان زنجان خبرداد

سه کشته در سه روز عید در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ ترافیک در محورهای استان زنجان سنگین است

سه-کشته-در-سه-روز-عید-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-ترافیک-در-محورهای-استان-زنجان-سنگین-است

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به تصادف رانندگی در محورهای زنجان گفت: در این سه روز سه نفر در اثر رانندگی جان خود را از دست دادند.

عباس مظفری در گفت و گو با خبرنگار.  موج رسا با اشاره به وضعیت محورهتی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای استان زنجان سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی راههای اصلی استان تصریح کرد: با آغاز مسافرتها حجم ترافیک در اتوبانهای زنجان-قزوین و زنجان- تبریز بسیار بالا است.
رئیس پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه در این سه روز حوادث خسارتی ما در جاده ها بسیار زیاد بود و در این حوادث نیز سه نفر جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه 60 درصد تصادفات استان زنجان به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق می افتد خاطر نشان کرد: انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه نیز از دیگر مواردی است که در استان زنجان منجر به حوادث رانندگی می شود.
مظفری با تاکید بر بستن کمربند ایمنی در جاده ها بیان کرد: کمربند ایمنی باعث تضمین جان سرنشینان در بسیاری از موارد می شود.
وی عنوان کرد: ترافیک در محورهای ترانزیت و محورهای روستایی نیمه سنگین بوده و ترافیک در همه روستاها بدون هیچ مشکلی جریان دارد.
//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر