logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۰۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف بیش از 42 كيلو گرم ترياك در زنجان

کشف-بیش-از-42-كيلو-گرم-ترياك-در-زنجان

فرمانده انتظامي استان از كشف 42 كيلو و 870 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و دستگيري 3 قاچاقچي سابقه دار در يك عمليات پليسي خبرداد.

 

سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف مواد مخدر در زنجان اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: اين فرد  به هويت معلوم با همکاری دو نفر دیگر در يكي از مناطق شهر زنجان  ساكن بود مواد مخدر از نوع ترياك را در اوزان بالا تهيه و توسط عوامل خود توزيع  مي كرد.
فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: به دنبال اين اطلاع تيم ويژه اي از ماوران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ایجرود تشكيل و پيگيري موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: بلافاصله ماموران با انجام كار اطلاعاتي موفق شدند متهم را به همراه دو نفر از همدستانش شناسايي و پس از اخذ مجوز قضایی آن ها را  در منزل خود دستگير كنند.
سردار جهانبخش با اشاره به اينكه  در بازرسي از منزل اين متهم مقدار 42 كيلو و 870 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد، خاطر نشان كرد : در اين زمينه 3 متهم دستگير كه با تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شدند.
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر  ابراز کرد: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس  ميتواند گام موثري در برخورد با  قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.  
//ع
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر