logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۰۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبرداد

آمادگی اکیپ‌های ویژه حوادث شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ایام نوروز

آمادگی-اکیپ‌های-ویژه-حوادث-شرکت-توزیع-نیروی-برق-استان-زنجان-در-ایام-نوروز

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از آمادگی اکیپ‌های ویژه حوادث شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ایام نوروز خبرداد.

پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از آمادگی اکیپ های ویژه حوادث و اتفاقات این شرکت در ایام نوروز خبرداد و اظهار کرد: این اکیپ‌ها به صورت آماده‌باش فعال بوده و به مشترکین خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی گفت: در شهر زنجان ۵ اکیپ و در شهرهای قیدار و ابهر نیز هر کدام ۲ اکیپ در آماده باش کامل به سر خواهند برد و همچنین در شهرهای خرمدره، هیدج، صایین قلعه، طارم، ماهنشان، سلطانیه، نیک پی، سجاس، زرین آباد، گرماب و ایجرود نیز یک اکیپ در تعطیلات نوروز شیفت خواهند بود.

جوادی از آن کال (در دسترس) بودن اکیپ های تعمیرات و سرویس روشنایی در امورهای ۶ گانه این شرکت خبر داد و افزود: مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه نیز به صورت شیفت کامل ۲۴ ساعته آماده خدمت به مشترکین در ایام نوروز میباشند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان  اضافه کرد: جهت تامین تجهیزات مورد نیاز نیز انبار این شرکت آماده باش خواهد بود.

پیام جوادی با اشاره به عملکرد و برنامه‌های نورزوی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان هر ساله با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی تمهیدات لازم را در این خصوص در نظر می‌گیرد.

جوادی خاطرنشان کرد: گروه‌های اتفاقات و عملیات شرکت نیز به صورت شیفتی فعالیت داشته و اکیپ‌هایی نیز در سطح شهر برای تسریع در خدمات‌رسانی مستقر بوده‌اند.

وی تأکید کرد: تلفن 121 نیز در این ایام همچنان فعال بوده که به عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباط مشترکین با شرکت در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در تأسیسات و تجهیزات آماده دریافت اطلاعات است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر