logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۰۲۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با 3 آزاد راه کشور؛

سامانه هوشمند پرداخت عوارض در آزادراه‌ زنجان - قزوین به بهره‌برداری رسید

سامانه-هوشمند-پرداخت-عوارض-در-آزادراه‌-زنجان-قزوین-به-بهره‌برداری-رسید

سامانه هوشمند پرداخت عوارض آزادراه‌های کشور در ۴ بزرگراه کشور از جمله زنجان- قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش موج رسا;مسافران از این پس هنگام عبور از چهار بزرگراه تهران-قم، تهران-ساوه، کرج-قزوین و زنجان – قزوین بدون توقف در عوارضی، پرداخت عوارض عبور خود را به صورت الکترونیکی انجام می دهند.

مسافران نوروزی می‌توانند با مراجعه به سامانه NSPAY از طریق سرویس برداشت مستقیم توسن (پیمان) و همچنین از طریق اپ‌های بانکی کیپاد(بانک پاسارگاد)، اتول‌یار (بانک تجارت)، تاپ(بانک پارسیان)، پرنا(بانک مسکن) از این امکان استفاده کنند.

هر چند قرار بود تا پایان سال ۹۷ تمامی ۷ بزرگراه کشور به سامانه هوشمند پرداخت عوارض آزادراه‌های کشور (ETC) مجهز شوند اما تنها 4 عوارضی به این سیستم مجهز شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: توجه به آغاز به کار چهار سامانه دریافت عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها از بامداد ۲۸ اسفندماه سال جاری برای اخذ مبالغ  می توانند از اپلکیشن ها اقدام کنند.

علی اکبری افزود: این شیوه مربوط به آزادراه‌های تهران–ساوه، قزوین–زنجان، تهران–قزوین و تهران–قم می‌ شود و صاحبان خودرو می‌توانند از طریق اپلیکیشن های تاپ، کیپاد، اوتول یار، سایت nspay.ir و بانک پارسیان و دستگاه‌های پوز پاسارگاد محدوده آزادراه‌ها عوارض خود را پرداخت کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر