logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۰۲۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

لزوم ایجاد هماهنگی برای جلوگیری از بروز تخلفات در حوزه آب و منابع طبیعی/ اجازه نمی دهیم سودجویان به هدف شان برسند 

لزوم-ایجاد-هماهنگی-برای-جلوگیری-از-بروز-تخلفات-در-حوزه-آب-و-منابع-طبیعی-اجازه-نمی-دهیم-سودجویان-به-هدف-شان-برسند 

رئیس کل دادگستری استان زنجان به لزوم ایجاد هماهنگی برای جلوگیری از بروز تخلفات در حوزه های آب، منابع طبیعی و اراضی کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جلسه شورای حفظ بیت المال در امور اراضی ملی و صیانت از حقوق عامه با اشاره شتاب گرفتن اقدامات این شورا در 6 ماهه دوم سال اظهار کرد: از نظر تعداد مصوبات و اجرای آنها نیز رشد خوبی داشتیم که در این راستا لازم از از سازمانهای که اهتمام ویژه داشتند، تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه طبیعت و محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار هستند، ابراز کرد: لازم است از آنچه که می توان در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست تلاش کرد، دریغ نکنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر لزوم جلوگیری از تعرض به منابع آبی و منابع طبیعی عنوان کرد: ممکن است سوء استفاده هایی در رابطه با منابع طبیعی، حوزه آب و تغییر کاربری زمینهای کشاورزی از طرف عده ای سودجو انجام شود که لازم است دستگاه ها با جدیت جلوی این تخلفات را بگیرند.

وی بیان کرد: امیدواریم در تعطیلات نوروز با از دست دادن مصالح عمومی مردم در حوزه زمینهای کشاورزی، منابع آبی و منابع طبیعی مواجه نشویم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه باید در این حوزه شاهد کاهش معنادار تصرفات غیرمجاز باشیم، خاطرنشان کرد: رسیدن به این هدف نیازمند هم افزایی و کمک سایر دستگاه ها است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی برای جلوگیری از بروز تخلفات در این حوزه عنوان کرد: گشت های مشترک نباید در این خصوص مورد غفلت قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه فضا نباید برای افراد سودجو و فرصت طلب باز باشد، گفت: نیروی انتظامی در این گونه موارد برخورد و ورود خود را به دستور قضایی موکول نکند.

وی با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زمینهای کشاورزی به استفاده از ظرفیت تبصره 2 ماده 10 در این خصوص تاکید کرد و افزود: نباید اجازه دهیم که کار به آخرین مرحله یعنی تخریب برسد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی هشداری نیز به متخلفان در این حوزه ها داشت و تاکید کرد: به طور یقین کسی که در این بین ضرر می کند خود متخلفان هستند چرا که ما اجازه نمی دهیم آنها به هدف شان برسند و همچنین مجبورند مجازاتها را هم تحمل کنند.

وی با بیان اینکه به نظم عمومی احترام بگذازید تا با واکنش به هنگام و سخت دستگاه قضایی مواجه نشوید، اظهار کرد: دستگاه قضایی در مقابل فساد و تعرض به حقوق بیت المال ذره ای سستی به خود راه نخواهد داد و برخورد سریع و قاطعی صورت می گیرد.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر