logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۰۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبرداد

کمک 2500 میلیون ریالی اوقاف برای نیازمندان در استان زنجان

کمک-2500-میلیون-ریالی-اوقاف-برای-نیازمندان-در-استان-زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح مهربانی در زنجان گفت: در قالب این طرح به 250 میلیون تومان به یک هزار نیازمند زنجانی اهدا شد.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح دست‌های مهربانی در استان اظهار کرد: امسال طرح دست‌های مهربانی برای بهره‌مندی یک هزار نیازمند اجرا و در قالب آن از محل عواید موقوفات ۲۵۰ هزار تومان به هر نیازمند اهدا شد.

وی از هزینه ۲۵۰ میلیون تومانی اوقاف زنجان برای اجرای طرح دست‌های مهربانی خبرداد و گفت: این کمک‌ها به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اهدا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه عواید موقوفات دقیقا بر اساس نیات واقفان هزینه می‌شود، افزود: همین امر موجب اعتماد بیشتر واقفان شده است.

وی در ادامه با اشاره به موقوفات شهرستان خدابنده افزود: شهر قیدار به لحاظ ارزشی دارای بیشترین موقوفه در استان زنجان است و در همین راستا طبق نیات واقفان خدمات متعددی به مردم شهر ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام جنتی با اشاره به اینکه نیات واقفان در خدابنده در موضوعات مختلف است، تصریح کرد: یکی از نیات واقفان کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

وی تصریح کرد: بر اساس همین امر و طبق نیات واقفان امسال در قالب طرح «دست‌های مهربانی» به یک هزار نفر از نیازمندان کمک شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر