logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۰۲۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان:

اسکان مسافران نوروزی از امروز در زنجان آغاز می‌شود/ پیش بینی 439 کلاس برای اسکان مسافران

اسکان-مسافران-نوروزی-از-امروز-در-زنجان-آغاز-می‌شود-پیش-بینی-439-کلاس-برای-اسکان-مسافران

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اسکان مسافران نوروزی از امروز در زنجان آغاز می‌شود.

فضایل خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز پذیرش و اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: اسکان مسافران نوروزی از امروز در استان زنجان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی آماده خدمت رسانی است، ابراز کرد: 14 پایگاه در سطح استان زنجان برای مسافران نوروزی تعیین شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در هر منطقه پایگاهی برای اسکان مسافران نوروزی داریم، عنوان کرد: 50 آموزشگاه در سطح استان زنجان برای اسکان مسافران نوروزی تعیین شده است.

وی با اشاره به تعداد کلاسهای پیش بینی شده خاطرنشان کرد: 224 کلاس گروه ویژه و 145 کلاس گروه الف برای اسکان مسافران نوروزی در استان زنجان پیش بینی شده است.

خاتمی با اشاره به اینکه در مجموع 439 کلاس در سطح استان برای اسکان مسافرین در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در زنجان 28 مدرسه با 170 کلاس برای اسکان مسافرین درنظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی ما طبق روال سالهای گذشته خواهد بود، افزود: رضایت مندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در سالهای گذشته مطلوب بوده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: سعی ما این است تا با ارائه خدمات مطلوب ماندگاری مسافران نوروزی را در زنجان افزایش دهیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر