logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۰۲۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

اتخاذ تمهیدات ویژه برای چهارشنبه آخر سال در زنجان/ با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم برخورد می کنیم

اتخاذ-تمهیدات-ویژه-برای-چهارشنبه-آخر-سال-در-زنجان-با-هنجارشکنان-و-برهم-زنندگان-آرامش-مردم-برخورد-می-کنیم

فرماندار شهرستان زنجان از اتخاذ تمهیدات ویژه برای چهارشنبه آخر سال در زنجان خبر داد و گفت: تمامی دستگاه های مسئول در این خوزه در آماده باش قرار دارند.

رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: خوشبختانه کارهای فرهنگی خوبی توسط شهرداری زنجان در سطح شهر، صدا و سیما و همچنین رسانه ها و فضای مجازی انجام شده که امیدواریم امسال کمترین مشکل را در این زمینه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه هر ساله شاهدیم که برخی نسبت به این تاکیدات بی توجهی یا کم توجهی می کنند، عنوان کرد: با فروشندگان مواد محترقه خطرناک برخوردهای لازم صورت می گیرد که در این راستا نیروی انتظامی اقداماتی را انجام داده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ما با شادی مردم مخالف نیستیم اما این شادی نباید باعث ایجاد مزاحمت سایر شهروندان و یا اختلال در نظم عمومی شود، ابراز کرد: با هنجار شکنان و همچنین برهم زنندگان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه ها برای خدمت رسانی در این روز خاطرنشان کرد: تمامی مراکز بیمارستانی و اورژانسها در آماده باش کامل هستند و هماهنگی با آتش نشانی، هلال احمر و پلیس نیز انجام شده است.

عسگری با بیان اینکه اقدامات ترافیکی خاصی نیز توسط پلیس راهور در این روز پیش بینی شده است، گفت: نیروی انتظامی برای این روز برنامه ریزی لازم را داشته و تمام هماهنگی ها در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال باید یک جشن خانوادگی باشد، تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه ما از مدتها پیش با توجیه اصناف در جلوگیری از فروش مواد محترقه خطرناک انجام شده و حتی به کسانی که سابقه اقدامات خطرناک در سالهای قبل بودند نیز هشدارهای لازم داده شده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه خانواده نیز باید مراقبتهای لازم را از فرزندان خود داشته باشند، اظهار کرد: متاسفانه گاهی برخی با استفاده از مواد محترقه دست ساز و خطرناک موجبات تاخ کامی خانواده ها در روزهای پیانی سال می شوند که امیدواریم امسال این مسائل را شاهد نباشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر