logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۰۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

جمع آوری ۱۳۴ میلیون تومان در جشن نیکوکاری شهرستان طارم

جمع-آوری-۱۳۴-میلیون-تومان-در-جشن-نیکوکاری-شهرستان-طارم-

امام جمعه شهرستان طارم از جمع آوری ۱۳۴ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش موج رسا;به نقل از برگ زیتون، حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) افزود: امیدوارم سال جدید سالی پر خیر و برکت برای تمام ملت ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد باسعادت این بانوی بزرگ اسلام مراسم جشن کوثر در آستان امامزاده جعفر(ع) شهر آببر با حضور عاشقان آن حضرت برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به آمار زخمی شدگان چهارشنبه آخر سال افزود: تعداد ۲۳۵۱ نفر در سطح کشور و ۱۱۱ نفر در استان زنجان و ۶ نفر در سطح شهرستان طارم دچار زخم سطحی شده بودند با توجه به اینکه آسیب ها نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته بود ولی باز این اتفاقات ناگوار رخ داد.

حجت الإسلام صادقی پور با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان به بهره برداری و بومی سازی تانکی پیشرفته بنام کرار با همت جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:  صهیونیست ها و رژیم غاصب از این پیشرفت وحشت داشتند و آنها می گویند که حتما این تانکها را به حزب الله هم خواهند داد چون آنها موشکی آزمایش کرده بودند که رویش نوشته بود ( اسرائیل باید از بین برود)

وی تصریح کرد: این وحشت نشانگر آن هست که فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران محقق خواهد شد و جوانان زمینه این کار را فراهم کرده و وعده خداوند که باطل رفتنی است محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، روز زن و روز مادر را به تمام مادران و زنان غیور سرزمین ایران تبریک گفت و افزود: این روز روزی است که با همت دکتر مصدق، آیت الله کاشانی و جمعیت فدائیان اسلام صنعت نفت ملی اعلام شد و به روزی ماندگار در تاریخ تبدیل شد.

خطیب جمعه شهرستان طارم با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در این شهرستان از جمع آوری ۱۳۴ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی توسط مردم و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت مردم طی اقدامی خداپسندانه شادیهای خود را با افراد نیازمند و ایتام در آستانه سال جدید تقسیم کردند.

حجت الإسلام صادقی پور به نظافت و جمع آوری زباله ها در سطح شهر ها و روستاهای شهرستان طارم توسط بخشدار مرکزی، دهیاران و شوراها اشاره و از اقدام شایسته آنها تقدیر کرد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان طارم بنام بهشت از آن یاد می شود تا مسافرین نوروزی و گردشگران با دید بهشت به این شهرستان نگاه کنند و با خاطره ای خوش به میهن خود برگردند.

وی همچنین با اشاره به مناسبت های سال، ۲ فروردین سالروز حمله رژیم غاصب پهلوی به مدرسه فیضیه قم و کشتار طلاب را گرامیداشت.

IMG_1889

IMG_1892

IMG_1887

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر