logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۰۲۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

برای اجرای عدالت نیازمند ابزار و زیر ساخت‌های مناسب هستیم/ کمسیون رفع تداخلات با سرعت و دقت به وظایف قانونی خود عمل کند

برای-اجرای-عدالت-نیازمند-ابزار-و-زیر-ساخت‌های-مناسب-هستیم-کمسیون-رفع-تداخلات-با-سرعت-و-دقت-به-وظایف-قانونی-خود-عمل-کند

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به مشکلات پیش روی دستگاه قضایی گفت: برای اجرای عدالت نیازمند ابزار و زیر ساخت‌های مناسب هستیم.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مرتضی خاتمی نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان مشکلات در حوزه آب اظهار کرد: لازم است کمسیون رفع تداخلات با سرعت و دقت بیشتر در 8 شهرستان انجام شود و سازمانهای جهاد کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی در جهت اهداف تعیین شده هماهنگ تر عمل کنند تا شاهد تساهل در این بخش نیز نباشیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص باغ شهرها گفت: اگر قوانین محکم در خصوص ساخت باغ شهر ها موجود بود از همان ابتدا فرصت ساخت باغ شهر ها به برخی از افراد داده نمی شد  تا باغ شهر ها به صورت غیر قانونی ساخته شوند چرا که هم به افراد و هم به بیت المال خسارت وارد شود که لازم است نمایندگان به این حوزه در خصوص تقنین قوانین نگاه ویژه ای داشته باشند.

رئیس شورای قضایی استان یادآور شد: دستگاه قضایی بشدت با مشکلاتی روبرو است که حل آن مشکلات نیازمند تخصیص اعتبارات به این قوه می باشد که لازم است این مشکلات از پایه و اساس از طریق قانونگذاری و توجه بیشتر به اهداف و ماموریت های دستگاه قضایی که اجرای عدالت می باشد حل گردد چرا که برای اجرای عدالت ما نیازمند ابزار و زیر ساخت های مناسب هستیم.

وی ادامه داد: بنده ضمن تاکید به استقلال دستگاه قضا، اعتقاد کامل به تعامل و همکاری بین سه قوه را دارم چرا که این تعامل برطرف کننده اکثر مشکلات خواهد شد .

در این دیدار خاتمی نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی نیز از خدمات خوب دستگاه قضایی به مردم در راستای حل مسائل و مشکلات آنها و همچنین از تعامل خوب دستگاه قضایی استان تقدیر و تشکر کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر