logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۰۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یک فعال اقتصادی:

پشت درهای بسته برای صنعت روی تصمیم گیری می شود/ تعطیلی واحدهای تولیدی زنجان به دلیل نبود پرمنگنات

پشت-درهای-بسته-برای-صنعت-روی-تصمیم-گیری-می-شود-تعطیلی-واحدهای-تولیدی-زنجان-به-دلیل-نبود-پرمنگنات

یک فعال اقتصادی گفت: متاسفانه برای صنعت روی زنجان پشت درهای بسته تصمیم گیری می شود که این موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است.

به گزارش موج رسا; یوسف مرادلو یکی از فعالان سرب و روی زنجان امروز در هفدمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان،اظهار داشت: صنعت سرب و روی با مشکلات عدیده ای در استان زنجان مواجه است.

وی با بیان اینکه پردازش غلط و این موضوع که مصرف کنندگان سرب و روی مشکل دارند و باید از صادرات جلوگیری شود، مشکلات عدیده ای برای صنعتگران به وجود آورد، افزود: در حال حاضر 35 هزار تن برای تامین نیاز داخلی تامین می شود و مازاد مصرف صادرات می شود.

این فعال اقتصادی بیان داشت: اکثر تولید کنندگان با ورود به بورس با مشکلاتی مواجه شدند و این موضوع موجب شد تا  واحدهای بزرگ جور واحدهای کوچک را بکشند.

مرادلو گفت: نظرات غیرکارشناسی صنعت روی را با مشکل مواجه کرده بود و در استان و خارج از استان پشت درهای بسته برای سرمایه تصمیم گرفته می شود.

وی گفت: انتظار داریم با مکاتبه رسمی عوارض پرمنگنات برداشته شود .

"متین فر" یکی دیگر از فعالان اقتصادی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه،با بیان اینکه در حال حاضر 450 پرسنل شرکت به دلیل نبود پرمنگنات تعطیل شده اند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه پول پرداخت شده است اما پرمنگنات دریافت نکرده ایم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر