logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۰۲۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مديركل ميراث فرهنگي زنجان خبر داد

راه اندازی سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات متقاضیان میراث فرهنگی

راه-اندازی-سامانه-دریافت-و-رسیدگی-به-شکایات-متقاضیان-میراث-فرهنگی

مديركل ميراث فرهنگي،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات متقاضیان و صدور مجوزهای کسب و کار (سامانه دادور) در در اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان راه اندازي شد.

يحيي رحمتي امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: سامانه‌ی نظارت و شکایات صدور مجوزهای کسب‌وکار (دادور) از یک سو امکان شکایت و پی‌گیری فرایندهای صدور مجوز را به عموم مردم و کسب‌وکارهای متقاضی دریافت مجوزهای کسب‌وکار از طریق سامانه‌ی تحت وب و نرم‌افزار ویژه‌ی گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند.

وی افزود: از سوی دیگر، از طریق داشبورد آن برای مدیران ارشد و نهادهای نظارتی در حوزه‌ی حاکمیت امکان دریافت شکایات و بازخوردهای مردمی در مورد وضعیت فرایند صدور مجوزهای کسب‌وکار به‌منظور رسیدگی و پاسخ‌گویی به مشکلات مردم در این زمینه را فراهم می‌آورد.

این مسئول ادامه داد: سامانه دادور قابل ارایه از طریق شبکه اینترنت با داشبوردهایی برای«مرکز ملی رقابت»، «استانداران» و «بالاترین مقام دستگاه های اجرایی مرتبط با صدور مجوز» راه اندازی شده است.

مديركل ميراث فرهنگي،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بیان داشت: متقاضیان دریافت مجوزهای کسب و کار در صورت طولانی شدن صدور مجوزها و دریافت هزینه‌های نامتعارف از سوی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در این سامانه به سه مرجع استانداری، عالی‌ترین مقام دستگاه دولتی و شورای رقابت شکایت کنند.

وی افزود: استانداری و عالی‌ترین مقام مسئول در مدت یک هفته باید با ارایه مستندات و استدلال قانونی جواب شاکیان را ارسال کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر