logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۰۲۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان:

نظارت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی تشدید می‌شود

نظارت-منابع-طبیعی-در-عرصه‌های-ملی-تشدید-می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان از حضور کشیکهای نوروزی یگان حفاظت در عرصه‌های طبیعی و ملی خبر داد و گفت: نظارت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی تشدید می‌شود.

خلیل آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: موضوع زمین خواری باید مورد توجه ویژه مسئولین به ویژه یگان حفاظت باشد، مسئولین شهرستان ها موظفند با بهره گیری از عکس‌های هوایی، نقاط بحرانی را شناسایی و نسبت به استقرار کشیک‌ها و نیروهای حفاظتی اقدام کنند.

وی با اشاره به اعتبارات قطعی اختصاصی از محل صندوق توسعه ملی جهت اجرای پروژه‌ها از مسئولین امر به ویژه حوزه آبخیزداری خواست تا سال آینده با برنامه‌ریزی جدی و دقیق و از نخستین روزهای سال نسبت به عملیاتی کردن پروژه‌ها اقدام کنند.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان بر لزوم شناسایی ظرفیتهای شهرستانها برای اجرای پروژه‌های بذرپاشی و نهالکاری تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم سبب توسعه مناطق خواهد شد که ضروریست مورد توجه قرار گیرد.

وی مسئولین اداره منابع طبیعی در شهرستانها را مکلف کرد تا نسبت به تعیین تکلیف پروانه‌های چرای بهره برداران در اسرع وقت اقدام کنند.

آقاجانلو با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای استقرار گشتهای نوروزی در تمامی عرصه‌های استان تصریح کرد: مسیرهای گشت و تعداد نیروهای یگان حفاظت در تمامی شهرستانها به ستاد مرکزی اعلام شده است.

وی با اشاره به حضور احتمالی سودجویان در عرصه‌ها و سوء استفاده از ایام تعطیلات نوروزی و تخریب اراضی ملی و طبیعی بر لزوم سرکشی و آماده باش 24 ساعته نیروهای این یگان در مناطق تحت پوشش اداره کل منابع طبیعی استان تاکید کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر