logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۰۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد

آمادگی تمامی اورژانس‌ها و بیمارستانهای استان زنجان در چهارشنبه آخر سال/ به کارگیری متخصصین چشم پزشکی در بیمارستانها ‏

آمادگی-تمامی-اورژانس‌ها-و-بیمارستانهای-استان-زنجان-در-چهارشنبه-آخر-سال-به-کارگیری-متخصصین-چشم-پزشکی-در-بیمارستانها-‏

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از آمادگی تمامی اورژانس‌ها و بیمارستانهای استان زنجان در چهارشنبه آخر سال‏ خبر داد.

علیرضا زراعتچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برای چهارشنبه آخر سال برنامه منسجمی را پیش بینی کرده‌ایم، اظهار کرد: علاوه بر 55 پایگاه موجود استان 6 کد مجزا نیز در شهر زنجان به پایگاه‌های ما اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 7 کد آمبولانسی در شهرستانها مستقر می‌شوند، ابراز کرد: تمامی 55 پایگاه اورژانس ما در حالت آماده باش قرار خواهند گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اورژانس هوایی ما نیز جهت اعزام به حوادث ویژه در حالت آماده باش خواهد بود، افزود: آموزشهای لازم در خصوص موارد ایمنی چهارشنبه آخر سال طبق سالهای گذشته انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی رصد خواهند شد، عنوان کرد: بیمارستانهای استان نیز در چهارشبنه آخر سال در آماده باش کامل خواهند بود.

زراعتچی با اشاره به به کارگیری متخصصین چشم پزشکی در بیمارستانها گفت: در حالت کلی باید گفت که معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آمادگی کامل برای چهارشنبه آخر سال دارد.

وی از مردم خواست که برای جلوگیری از بروز حوادث توصیه‌های ایمنی را رعایت کرده تا چهارشنبه آخر سال بی‌خطری را در استان پشت سربگذاریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر