logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۰۲۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ایجرود:

تشدید فعالیت‌ گشت‌های نظارتی در شهرستان ایجرود

تشدید-فعالیت‌-گشت‌های-نظارتی-در-شهرستان-ایجرود

فرماندار ایجرود با اشاره به افزایش بازرسی‌‌ها در ایجرود گفت: در این شهرستان نظارت بر روند توزیع اقلام پرمصرف مردم افزایش یافته است.

به گزارش موج رسا; توحید سلیمی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به تامین و توزیع 9 مورد کالای اساسی در سطح شهرستان ایجرود اظهار داشت: 77 تن برنج تایلندی و هومالی 12 تن در سطح شهرستان ایجرود توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع گوشت قرمز در سطح شهرستان عنوان کرد: 17 گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد نیز در حدود 10 تن توزیع شده و همچنین گوشت مرغ گرم نیز روزانه 1.5 تن در این شهرستان توزیع می‌شود.

فرماندار ایجرود عنوان کرد: گوشت گرم وارداتی گوسفندی 2 تن و شکر نیز 11 تن در این شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 581 حلقه لاستیک خودرو سواری توزیع شده است افزود: گوشت گرم گوساله وارداتی هم 177 کیلوگرم در شهرستان ایجرود توزیع شده است.

سلیمی با اشاره به عملکرد بازرسی‌ها در شهرستان ایجرود عنوان کرد: تا به امروز 2 هزار و 90 مورد بازرسی توسط صنعت و تجارت در این شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه 114 فقره پرونده تخلف صنفی در این شهرستان تشکیل شده است گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها حدود 200 تومان بوده است.

فرماندار ایجرود تعداد گشت‌های مشترک در سطح شهرستان را 99 مورد عنوان کرد و گفت: به 40 مورد شکایت مردمی نیز رسیدگی شده است.

تشکیل 206 پرونده تعزیراتی در طارم

ستار صفری سرپرست فرمانداری طارم نیز در ادامه با اشاره به اینکه در سطح شهرستان طارم 2 هزار و 300 واحد صنفی فعالیت می‌کند افزود: یک هزار و 800 مورد بازرسی از این صنف‌ها بازرسی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 19 درصد از این بازرسی‌ها منجر به تشکیل شده است بیان کرد: در این بازرسی‌ها حدود 206 پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

سرپرست فرمانداری طارم بیان کرد: عمده موارد تخلفاتی که از سوی اصناف در این شهرستان اتفاق می‌افتد گرانفروشی، تقلب، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم نصب نرخنامه بر روی کالاها است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر