logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶

راهپیمایی وعده صادق در زنجان برگزار شد

در حمایت از عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق و قدردانی از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت تداوم جنایت‌های رژیم خبیث اسرائیل و آمریکا خونخوار، همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمائی مردم ولایت‌مدار استان زنجان برگزار شد.

تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه این استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ برابر ۴۴.۶ درصد بود که در سال ۱۴۰۲ حدود شش درصد کاهش یافت.

تولد ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان با بیان اینکه موالید شهرستان در سال گذشته تعداد ۵۷۵ مورد بوده است گفت: در سال گذشته ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان متولد شد.

آخرین روز مهلت ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در آزمون استخدامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان آخر فروردین ماه را پایان مهلت ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی اعلام کرد.

پارک ساحلی ماهنشان ساماندهی می‌شود

شهردار ماهنشان با بیان اینکه سامان دادن به اوضاع پارک ساحلی جز برنامه‌های شهرداری است گفت: قسمت‌هایی از تعمیرات پارک ساحلی در حال انجام است ولی در جهت بهتر شدن اوضاع پارک ساحلی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با بیان اینکه رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امنیت‌ساز و قابل اتکا هستند.

میزان مصرف سم در زنجان پایین‌تر از نرم کشوری است

مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه در حدود ۳۲۰ تن انواع سم در استان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: در مقایسه با کشور میزان مصرف در زنجان به نسبت پایین‌تر است.

۸۴ درصد برق ماهنشان در صنایع و معادن مصرف می‌شود

مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه ۸۴ درصد برق مصرفی ماهنشان مربوط در صنایع و معادن است، گفت: این مقدار انرژی در صنایع و معادن سرب و روی و فلزات، صنایع پرورش شیلات و کشاورزی مصرف می‌شود.

نهضتِ ادامه‌دار

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ادامه‌دار بودن نهضت آسفالت در سطح شهر زنجان گفت: امسال قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر زنجان در نظر گرفته شده است.

ریزشِ بیمه

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه در سطح استان در حدود ۳۳ هزار نفر بافنده فرش وجود دارد، گفت: در حال حاضر تنها ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از بافندگان بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند.

«سنجش سلامت» نوآموزان در استان زنجان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه «سنجش سلامت» نوآموزان در استان زنجان است گفت: این سنجش تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه کشورهای غربی از هر جهت حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی بودند و هستند و در جنایات آنها شریک هستند، گفت: قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد.

کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم زنجان به غزه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان یک میلیارد و 700 میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ زده غزه کمک نقدی کردند.

زنبور‌داری، شغلی شیرین با طعم عسل در ماهنشان

زنبور‌داری از دیگر مشاغل جوانان ماهنشانی بوده که برخی از جوانان با توسعه فعالیت خود توانسته کارآفرین باشد و در واقع این شغل فعالیت شیرینی برای فعالان این عرصه در ماهنشان تبدیل شده است.

نصب گاردریل در نقاط حادثه خیز روستایی داش‌کسن زنجان

اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه فاز اول و فعلی بهسازی و تعمیر گاردریل به طول تقریبی یک هزار و ۵۰۰ متر طول در ۴۰ نقطه در روفوژ وسط به انجام رسید گفت: نصب گاردریل در ۲ نقطه حادثه خیز روستایی داش‌کسن زنجان انجام شد.

نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه گاهی در میان خستگی کار مامورين اورژانس حوادث دلنشینی به وقوع می‌پیوندد که بیانگر امید و زندگی است گفت: نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد.