logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۰۲۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

تشدید مقابله پلیس با قاچاق مرغ در زنجان/ 3 محموله قاچاق مرغ در استان زنجان کشف و ضبط شد

تشدید-مقابله-پلیس-با-قاچاق-مرغ-در-زنجان-3-محموله-قاچاق-مرغ-در-استان-زنجان-کشف-و-ضبط-شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به مقابله پلیس با قاچاق مرغ در زنجان گفت: در این راستا سه محموله قاچاق در استان زنجان توقیف شد.

جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران انتظامی استان در بازرسی از 5 دستگاه كاميون باری بیش از 10 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز بهداشتی به ارزش بيش از یک میلیارد ريال کشف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی استان حين كنترل خودروهاي عبوري در محورهای مواصلاتی استان به 5 دستگاه كاميون باری مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها 10 هزار 600 قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی به ارزش بيش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده قضايي تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

کردلو با اشاره به کشف محموله مرغ منجمد قاچاق در خرمدره عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرمدره 1600 كيلوگرم مرغ منجمد قاچاق به ارزش 200 ميليون ريال کشف کردند.

وی ابراز کرد: مأموران پلیس آگاهی حين گشت زني و كنترل خودروها در شهرستان به يك دستگاه كاميون باری مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، 1600 كيلوگرم مرغ منجمد قاچاق به ارزش بيش از200 ميليون ریال کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده قضائي تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

کردلو همچنین از کشف بيش از 2 هزار قطعه مرغ زنده در ابهر افزود: بيش از 2 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز بهداشتی و مقدار2 هزار و140 کیلو گرم پای مرغ به ارزش بيش از 500 ميليون ريال کشف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی وكلانتري 13 شريف آباد حين گشت زني و كنترل خودروها در محور ابهر- تاكستان به 4 دستگاه كاميون باری مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، 2 هزار و890 قطعه مرغ زنده و مقدار 2 هزار و 140 کیلوگرم پای مرغ قاچاق به ارزش بيش از 500 ميليون ریال کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه نیز پرونده قضائي تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر