logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۰۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرتعاون روستایی استان زنجان:

ذخیره سازی میوه شب عید در زنجان به پایان رسید/ میوه شب عید از 25 اسفند ماه در سطح استان توزیع می شود

ذخیره-سازی-میوه-شب-عید-در-زنجان-به-پایان-رسید-میوه-شب-عید-از-25-اسفند-ماه-در-سطح-استان-توزیع-می-شود

مدیرتعاون روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه کار ذخیره سازی میوه شب عید در زنجان به پایان رسید گفت:  718 تن سیب و 1020 تن پرتقال در استان زنجان ذخیره شد.

به گزارش موج رسا; محمود نوری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به تامین میوه شب عید استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر کار ذخیره سازی میوه شب عید به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مباشر توزیع میوه و زمان توزیع آن در سطح استان زنجان مشخص شده است بیان کرد: میزان ذخیره سیب 700 تن و همچنین پرتقال نیز 1000 تن برای استان زنجان تکلیف شده بود.

مدیرتعاون روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به اینکه محصول سیب در استان زنجان در سال 97 با تنش سرمایی مواجه شد و کار ذخیره سازی آن در کار استان نبود افزود: این مشل باعث شده ذخیره سیب مورد نیاز شب عید یک مقدار با وقفه مواجه شود.

وی با بیان اینکه 718 تن سیب برای شب عید استان زنجان ذخیره سازی شده است خاطر نشان کرد: یک هزارو 20 تن هم پرتقال ذخیره شده است.

نوری بیان کرد: در ابتدا قرار بود کل سیب مورد نیاز از دماوند تامین شود ولی به دلیل عدم توانایی در تامین سیب مورد نیاز ما مجبور به تامین سیب از اشنویه شدیم.

وی عنوان کرد: برای هر کیلو یک هزار و 900 ریال هزینه حمل پرداخت شده است و توزیع میوه شب عید با دو سبد سه ردیف با 12 کیلوگرم و دو ردیف هم 8 کیلویی هستند.

مدیرتعاون روستایی استان زنجان بیان کرد: تعداد 86 غرفه برای استان زنجان در نظر گرفته شده که 47 غرفه برای مرکز استان است و 9 مرکز برای شهرستان ابهر و 5 مرکز شهرستان خرمدره، 11 مرکز در خدابنده، 3 مرکز در ایجرود، 4 مرکز ماهنشان، یک غرفه شهرستان سلطانیه و 6 غرفه در طارم در نظر گرفته شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر