logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۰۱۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده کل سپاه:

تربیت نسل جوان یکی از فتح الفتوحات امام خمینی (ره) در انقلاب بود

تربیت-نسل-جوان-یکی-از-فتح-الفتوحات-امام-خمینی-(ره)-در-انقلاب-بود
سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه در مراسم روز ملی راهیان نور در خرمشهر گفت: تربیت نسل جوان یکی از فتح الفتوحات امام خمینی (ره) در انقلاب بود

به گزارش موج رسا; سرلشگر جعفری که سخنران اصلی این مراسم بود، با اشاره به تربیت نسل جوان با رهنمودهای امام خمینی، اظهار داشت: نسل جوان آن زمان، مقابل دشمن ایستاد و نسل جوان امروز ما همان راه را پیش گرفته است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه ای بر تربیت نسل جوان داشتند.

سردار جعفری با بیان اینکه حضور گسترده نیروهای مردمی در ماه های اول جنگ، باعث جلوگیری از پیش روی دشمن و تصرف کل خوزستان شد، افزود: بنی صدر نیروهای مردمی را تحمیلی می دانست و اعتقادی به استفاده از نیروهای مردمی نداشت که ناشی از تفکر لیبرالی وی بود اما امام خمینی مقابل او ایستاد.

شایان ذکر است فرمانده کل سپاه که برای حضور در میان کاروان های راهیان نور و بازدید از طرح های اجرا شده توسط سپاه، از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شده بود، عصر امروز از پروژه شهر آبی خرمشهر که به منظور تامین آب شرب شهروندان این شهر توسط سپاه خوزستان ایجاد شده، بازدید کرد.

 
سرلشکر جعفری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: دستگاه های موجود در این شهر آبی، هم آب شور و هم آب هایی با آلودگی بالا را تصفیه و به آب قابل شرب مناسب تبدیل می کنند.
 
وی افزود: این شهر آبی توانایی این را دارد که در مکان هایی که آب موجود نیست، از رطوبت هوا برای تولید آب استفاده کند.
 
فرمانده کل سپاه عنوان کرد: شهر آبی خرمشهر، نمونه ای عملی از اقدامی است که می تواند نیازهای تمام نقاط کشور به آب شرب مناسب را بر طرف نماید.
 
 
همچنین سرگرد علیرضا خردمند فرمانده سپاه خرمشهر در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مجموعه شهر آبی سپاه خرمشهر به صورت صد در صد داخلی و با استفاده از توان و تجهیزات تولید شده توسط مهندسان ایرانی، بسیجی و فارغ التحصیلان دانشگاه امام حسین(ع) در میدان مقاومت شهرستان خرمشهر احداث شده است.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر