logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۰۱۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
برای اولین بار در میان شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور

شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نشان استاندارد ایزو 45001 دریافت کرد

شرکت-توزیع-نیروی-برق-استان-زنجان-نشان-استاندارد-ایزو-45001-دریافت-کرد

در اختتامیه دوره ممیزی استاندارد مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران شرکت و نمایندگان شرکت AFNOR  برگزار شد و شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان موفق به دریافت نشان استاندارد ایزو 45001  ورژن 2018 كرد.

به گزارش موج رسا; علیرضا علیزاده در این جلسه ضمن تقدیر از حضور ممیزان شرکت AFNOR در مجموعه توزیع نیروی برق استان زنجان کسب این استاندارد را برای اولین بار در میان شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور نشان از خلاقیت و کارآمدی کارکنان شرکت توزیع برق استان دانست و اظهار كرد: شرکت‌های توزیع نیروی برق استان زنجان همیشه از شرکت‌های پیشروی توزیع نیروی برق در کشور بوده و این پیشتازی جز با تلاش و کوشش همه ارکان شرکت امکان پذیر نبوده است و امید است با تلاش بیش از پیش این موفقیت‌ها ادامه دار باشد.

وي سیستم‌های نوینی که برای خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان در نظر گرفته شده نمونه بارزی از تلاش شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برشمرد و گفت: ارائه خدمات درست و استاندارد به مشتریان از اهداف اصلی این شرکت است.

*شاخص‌های استاندارد ایزو هرسال بازبینی می‌شود

مدیرعامل شرکت AFNOR  نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری کارکنان مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با ممیزان این شرکت، دریافت نشان ایزو 45001 ورژن 2018 را که برای اولین بار در میان شرکت های توزیع نیروی برق کشور به شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان  ارائه شد تبریک گفت و افزود: این استاندارد جهت انطباق با الزامات سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای تدوین گردیده و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با استفاده موثرتر از منابع، خطرات ناشی از محیط کار را کاهش داده و مزیت رقابتی و اعتماد ذینفعان را بدست آورند.

امیر فردوسی مشارکت بیشتر مدیریت و کارکنان سازمان در راستای اهداف استاندارد ایزو 45001 دانست و اضافه کرد: شناسایی و کنترل ریسک‌های ایمنی و بهداشت حرفه ای، انطباق بیشتر با الزامات قانونی، افزایش اعتبار سازمان و کسب اعتماد ذی نفعان، دستیابی به اهداف استراتژیک تجاری با در نظر گرفتن مسائل ایمنی و بهداشت حرفه ای، دستیابی به مزیت رقابتی و مالی با افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها ، از شاخص‌های اصلی دریافت این استاندارد است که شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با رعایت حداکثری پارامترهای مورد نظر موفق به دریافت این نشان شد.

وی گفت: دریافت این نشان پایان ممیزی سیستم‌های مدیریتی محسوب نمی‌شود و کارشناسان و ممیزان شرکت AFNOR  با حضور دوره‌ای و دریافت اطلاعات شرکت کیفیت خدمات و صلاحیت‌های این شرکت را مورد بررسی سالانه قرار خواهند داد.

گفتنی است خطرات و حوادث باید توسط کارفرمایان و کارکنانی که درگیر فعالیت‌های سازمان هستند، شناسایی و مدیریت شوند. جهت اطمینان از اقدام موثر، برقراری سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی حرفه ای در تمامی سطوح سازمانی ضروری است و نشان ایزو 45001 برای رعایت اصول مدیریت و بهداشت و ایمنی حرفه‌ای ارئه مي‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر