logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۰۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

خدمات رسانی 250 نیروی جوان هلال احمر زنجان در 18 پایگاه نوروزی/زنجان فاقد پایگاه هوایی است

خدمات-رسانی-250-نیروی-جوان-هلال-احمر-زنجان-در-18-پایگاه-نوروزی-زنجان-فاقد-پایگاه-هوایی-است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 250 نیروی امدادگر در 18 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در طرح نوروزی مستقر می شوند.

به گزارش موج رسا; شهرام میرزایی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: طرح ملی خدمات نوروزی امسال از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز می شود که تا 17 فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح خدمات امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان، افزود: 15 پست راهنمای مسافر در این مدت در خدمت هموطنان در جاده های استان زنجان خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی استان زنجان برای توزیع بروشورها در چادرها و پست های راهنمای مسافر انجام شده است، بیان داشت: فضای دوستدار کودک در پست های راهنمای مسافر گنجانده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی استان زنجان خدمات امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان زنجان ارائه می شود.

میرزایی با اشاره به حضور رئیس جمعیت هلال احمر استان زنجان برای آغاز طرح نوروزی در 25 اسفند ماه،افزود: دو دستگاه خودروی پیشرفته نجات در طول طرح نوروزی به مجموعه تجهیزات این جمعیت اضافه می شود.

وی خاطرنشان کرد: 250 نیروی امدادگر در 18 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در این ایام مستقر می شوند.

این مسئول با اشاره به استقرار پایگاه سیار امداد و نجات در منطقه حلب،افزود: این منطقه دارای تصادفاتی بود که امداد رسانی با راه اندازی این پایگاه،سریع تر می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از به کارگیری 19 دستگاه آمبولانس و 14 دستگاه کمک دار در ایام نوروز خبرداد و گفت: 4 دوره بازآموزی برای پرسنل برگزار شده است تا در طرح نوروزی با نشاط حضور یابند.

میرزایی با اشاره به وجود ترافیک در لاین شمالی آزاده راه زنجان – تهران، گفت: مقرر شد یک لاین ویژه دستگاه های خدمات رسان در نظر گرفته شده است.

وی از استقرار یک دستگاه بالگرد جمعیت هلال احمر از 25 اسفند ماه سال جاری تا پنجم فروردین در زنجان خبرداد و گفت: همه دستگاه های امدادی استان در این طرح با جدیت خدمات رسانی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: با توجه به سطح گستردگی استان،این جمعیت باید دارای تجهیزات بیشتری باشد.

میرزایی افزود: استان زنجان مظلوم واقع شده است و فاقد پایگاه هوایی است که امیدواریم با مساعدت مرکز و استانداری شاهد احداث این پایگاه در زنجان باشیم.

وی بیان داشت: سالن جمعیت هلال احمر استان زنجان که قرار بود 22 بهمن افتتاح شود به دلایل آشفتگی اوضاع اقتصادی و تغییر قیمت ها،این سالن افتتاح نشد.

این مسئول با اشاره به عمر 26 ساله جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: در هنگام تعمیرات مشکلات دیگری از جمله در سیستم تاسیسات، گرمایشی و سرمایشی به وجود آمد که این پروسه را طولانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: این سالن  در سه ماه اول سال آینده افتتاح می شود تا مردم از خدمات آن استفاده کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر