logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۰۱۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل تعزیرات حکومتی زنجان خبرداد

ورود بیش از 4700 پرونده تخلفاتی به تعزيرات حكومتي/ برخورد قاطع با متخلفان در استان زنجان

ورود-بیش-از-4700-پرونده-تخلفاتی-به-تعزيرات-حكومتي-برخورد-قاطع-با-متخلفان-در-استان-زنجان

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی زنجان با اشاره به تشديد برخورد با متخلفان در استان زنجان گفت: در اين راستا 4 هزار و 700 پرونده در تعزيرات حكومتي استان زنجان تشكيل شده است.

مرتضي مميزي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ميزان تشكيل پرونده‌ها تعزيراتي در استان زنجان اظهار كرد: از ابتداي امسال تاكنون بيش از 4 هزار و 700 پرونده تخلفاتي در تعزيرات حكومتي استان زنجان تشكيل شده است.

وي تصريح كرد: در یازده ماهه امسال در بخش کالا و خدمات 3 هزار و 836 پرونده تشكيل شده است افزود: در اين مدت در بخش، قاچاق کالا و ارز نيز 491 پرونده به تعيزات حكومتي استان وارد شده است.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی زنجان با اشاره به اينكه در بخش‌ دارو و درمان نيز نظارتهاي لازم صورت مي گيرد عنوان كرد: در بخش بهداشت ،دارو و درمان هم 453 پرونده تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس آراء صادره متخلفان در مجموع به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 318 میلیارد ریال جريمه محکوم شدند.

مميزي با اشاره به فعال بودن گشت‌هاي مشترك نظارتي در سطح استان زنجان در ايام عيد خاطر نشان كرد: این طرح تا 15 فروردین سال 98 در استان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این طرح شعب کشیک تعزیرات حکومتی زنجان در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل مستقر بوده و با متخلفان برابر مقررات برخورد قانونی مي‌كنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر