logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱

ارجاع سنجش برخی از نوآموزان ماهنشان به مرکز استان

معاونت آموزش، آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با بیان اینکه نو آموزانی که در سنجش نمره لازم دریافت نکرده‌اند جهت تست تخصصی به استان ارجاع داده شدند، گفت: برخی از نو آموزان ماهنشانی جهت تست تخصصی به مرکز استان ارجاع داده شدند.

برگزاری ششمین جشنواره مالک اشتر در ماهنشان

فرمانده سپاه ماهنشان با بیان اینکه ششمین جشنواره مالک اشتر در ماهنشان برگزار می‌شود گفت: این جشنواره با هدف تجلیل، معرفی و الگو‌سازی برگزار خواهد شد.

تصادف پرايد با پژو پارس ۵ مصدوم بر جا گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بهترین راه کمک به مصدومین ناشی از تصادف در جاده‌ تماس با شماره ۱۱۵مرکز فوریت‌های پزشکی است گفت: تصادف پرايد با پژو پارس ۵ مصدوم بر جا گذاشت.

واکسیناسیون بیش از ۱۶۰ هزار دام سبک در ماهنشان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۱۶۴ هزار و ۵۸۵ راس دام سبک توسط اکیپ دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی در شهرستان ماهنشان واکسینه شدند گفت: انجام این واکسیناسیون از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون انجام شده است.

لزوم شناخت توانمندی‌های استان در حوزه آی‌تی

استاندار زنجان گفت: در اکوسیستم فناوری و نوآوری هدف افزایش سهم تولید اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالصی داخلی از محل توانمندسازی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری دیجیتال است.

ظرفیت‌ روستاها مورد توجه قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در دستیابی به شعار سال باید ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی مورد توجه قرار گیرد، گفت: اصلی‌ترین شاخص و توانمندی، دارایی نظام‌، مردم هستند و باید برای آبادانی کشور و رفع مشکلات تلاش کرد.

اجرای ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی در زنجان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه مختلف به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان گفت: ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی امسال در زنجان برگزار می‌شود.

اعتراف دشمنان انقلاب به اقتدار نظام جمهوری اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه اقتدار امروز کشور در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنان است گفت: دشمنان انقلاب به اقتدار نظام جمهوری اسلامی اعتراف می‌کنند.

افزایش ۱۵ درصدی قیمت حبوبات در زنجان

رئیس اتحادیه خوار‌و‌بار و لبنیات‌فروشان استان زنجان گفت: بعد از تعطیلات نوروز قیمت حبوبات در استان ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافت که علت این امر نیز کاهش تدریجی ذخیره موجود است.

تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر زنجان وارد عملیات شد

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با گذشت بیش از پنج روز از عملیات جست‌و‌جوی نجاتگران هلال‌احمر برای یافتن مرد ۶۰ ساله مفقودی در شهرستان طارم تیم‌های واکنش سریع و آنست از مرکز استان وارد عملیات شدند.

پاک‌سازی روستای قلعه‌جوق سادات با مشارکت دانش‌آموزان روستا

به مناسبت هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه رودخانه روستای قلعه‌جوق‌سادات با حضور مسئولین و عوامل اجرایی مجتمع سرب و روی انگوران، دانش‌آموزان و مدیر مدرسه ابتدایی روستا و پرسنل محیط زیست شهرستان ماهنشان و علاقمندان و دوستداران طبیعت برگزار شد.

بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان رایگان شد

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش و موزه تاریخ طبیعی زنجان گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان در روز پنج‌شنبه و جمعه تاریخ‌های 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برای عموم رایگان است.