logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۰۱۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان خبر داد

راهیابی 3 دوچرخه‌سوار زنجانی به اردوهای تیم ملی/ توانمندسازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان

راهیابی-3-دوچرخه‌سوار-زنجانی-به-اردوهای-تیم-ملی-توانمندسازی-ملی-پوشان-برای-حضور-در-مسابقات-آسیایی-ازبکستان

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان از راهیابی 3 دوچرخه‌سوار زنجانی به اردوهای تیم ملی خبر داد.

فرهاد عصفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هیات دوچرخه سواری استان زنجان در راستای برنامه‌های خود اقدام به برگزاری مسابقات مختلف برای همگانی کردن هرچه بیشتر ورزش دوچرخه‌سواری می‌کند، اظهار کرد: در این راستا از ابتدای امسال برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به دعوت دوچرخه‌سواران زنجانی به اردوهای تیم ملی، گفت: این رشته ورزشی استان در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد که در همین راستا  مهدی سهرابی و جمشید حمد ملکی به ترتیب در رده های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه مهدی محمدی در بخش دوچرخه سورای جانبازان و معلولان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران دعوت شده است، افزود: اردو تیم ملی در بخش بزرگسالان به مدت 15 روز در ماهشهر خوزستان برگزار شد که یکی از افتخارات دوچرخه‌سواری زنجان و ایران یعنی مهدی سهرابی در آن حضور داشت. 

عصفوری هدف از برگزاری اردوهای تیم ملی را  توانمندسازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان عنوان کرد و افزود: این رقابت‌ها اردیبهشت سال 98 به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان زمان برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی را هفته جاری و در شهر نوسهر اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: این مرحله از اردو تا 27 اسفند جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سهرابی در رشته استقامت و تایم تریل انفرادی و محمدی و حمد ملکی نیز که به ترتیب پیشکسوت و معلول هستند در رشته تایم تریل انفرادی، تمرین خواهند کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر