logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۰۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر موسسه فرهنگی منهاج:

گسترش کمپین "ایرانی، ایرانی بخر" در سطح کشور هدف ماست / کالای با کیفیت، رغبت مردم برای خرید کالای داخلی را افزایش می دهد

گسترش-کمپین-"ایرانی،-ایرانی-بخر"-در-سطح-کشور-هدف-ماست-کالای-با-کیفیت،-رغبت-مردم-برای-خرید-کالای-داخلی-را-افزایش-می-دهد

مدیر موسسه فرهنگی منهاج گفت:گسترش کمپین ایرانی، ایرانی بخر در سطح کشور هدف ماست که در این راستا برنامه ریزی می شود.

علی محمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره  به اینکه کمپین ایرانی ، ایرانی بخر در راستای حمایت از تولیدات داخلی راه اندازی شده است، اظهار داشت: هدف این کمپین علاوه بر تبیلغ در زمینه خرید کالای داخلی در بین عموم مردم توجه به تولید با کیفیت و حمایت دولت از تولید کننده است.

مدیر موسسه فرهنگی منهاج با بیان اینکه فعالیت تخصصی موسسه معرفی و عرضه کالاهای ایرانی و تولید داخل است، گفت: قالب فعالیت موسسه منهاج در زمینه عرضه مستقیم کالاهای ایرانی و نیز برگزاری نمایشگاهها برای معرفی این محصولات به شهروندان است که در این راستا نیز اقدام به راه اندازی کمپینایرانی ایرانی بخر را راه اندازی کرده ایم که به دنبال گسترش آن در سطح کشور هستیم.

مدیر موسسه فرهنگی منهاج هدف اصلی کمپین ایرانی ایرانی بخر را در سه بخش سیاسی، حمایت از تولید کننده و اجتماعی دانست و تاکید کرد: در بخش سیاسی تاکید بر مطالبه گری از دولت بوده و بدنبال آن هستیم تا حمایتهای دولتی را از تولید کنندگان مورد توجه قرار دهیم.

محمدی با بیان اینکه یکی از کارهای کمپین ایرانی ایرانی بخر توجه به کیفی سازی محصولات داخلی است، خاطرنشان کرد: سعی شده است تا تولیدکنندگان نیز به سمت ارائه محصولات با کیفیت سوق داده شوند .

وی افزود: در بحث اجتماعی نیز فرهنگ سازی مصرف کالاهای داخلی توسط عموم مردم نیز تاکید شده است که در این بخش به خوبی عمل کرده ایم و موفقیتها بسیار مطلوب بوده است.

وی ابراز کرد: مردم راغب به خرید کالاهای ایرانی  هستند اما در زمینه خدمات پس از فروش و نیز گارانتی برای محصولات به خوبی عمل نشده است.

مدیر موسسه فرهنگی منهاج گفت: ضعیف عمل کردن در حوزه تولید و حمایت از تولیدکننده داخلی سبب کاهش رغبت مردم به خرید کالای ایرانی می شود.

وی عنوان کرد: تبلیغات در زمینه خرید کالای ایرانی به خوبی جواب داده است اما در زمینه تولید کالای با کیفیت و دارای ضمانت و گارانتی باید بیشتر کار شود.

محمدی با بیان اینکه در 5 عرصه تولیدی وارد عمل شده ایم، یادآور شد: در تولید مانتو با ویژگی های ایرانی و اسلامی ، کیف های سنتی، ملزومات حجاب ، چادر و هنرهای دستی و بدلیجات فعالیت کرده ایم و هم اکنون محصولات تولیدی در فروشگاه منهاج عرضه شده است.//ک

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر