logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۰۱۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بازرسی نهادهای اقتصادی و مالی نهاد ریاست جمهوری:

تسامح در مبارزه با فساد،کمک به فساد است/ نباید بسترها و شرایط فساد در جامعه فراهم شود

تسامح-در-مبارزه-با-فساد،کمک-به-فساد-است-نباید-بسترها-و-شرایط-فساد-در-جامعه-فراهم-شود

مدیرکل بازرسی نهادهای اقتصادی و مالی نهاد ریاست جمهوری گفت: کسی که در مبارزه با فساد تسامح می کند به فساد کمک می کند.

به گزارش موج رسا; محمد امین رضا زاده امروز در شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: با اجرای قانون بازنشستگی، کشور از حضور برخی افراد خبره و محروم شد.

وی با بیان اینکه یکی از اشکالات این قانون این بود که افراد جایگزین تربیت نشده بود،افزود: اما مدیران گرانسنگ و جوانی هم زحمت می کشند.

این مسئول با اشاره به فعالیت مرادی معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در مسئولیت های متعدد، افزود: وی از 25 سال گذشته فرماندار بوده و معاونت سیاسی و امنیتی استان را نیز برعهده داشته است همانگونه که در نهاد ریاست جمهوری نیز تجربه دارد و به این استان دعوت شد.

مدیرکل بازرسی نهادهای اقتصادی و مالی نهاد ریاست جمهوری گفت: استان زنجان می تواند از خدمات و تجارب فرد صادق،درستکار و با نگاه مدیریتی استفاده کند.

رضا زاده بیان داشت:وجود ضعف و فساد به به انتصابات برمی گردد اگر مدیر شایسته،  سالم و توانمند را انتصاب کنیم می توانیم برای چند سال آینده به دلیل کسب رضایتمندی مردم خیالمان راحت باشد.

وی افزود: عارضه یک انتخاب و انتصاب بد است جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

این مسئول بیان داشت: برای مبارزه با فساد در جامعه باید جلوی فساد را گرفت.

وی برضرورت توجه به منشور هشت ماده ای مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد تاکید کرد و گفت: کسی که در مبارزه با فساد تسامح می کند به فساد کمک می کند.

مدیرکل بازرسی نهادهای اقتصادی و مالی نهاد ریاست جمهوری افزود: نباید بسترها و شرایط فساد در جامعه فراهم شود بلکه با قوانین دستگاه قضایی هزینه های ارتکاب به جرم را افزایش داد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر