logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۰۱۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

اوضاع فرهنگی و اقتصادی کشور در وضعیت حساسی قرار دارد

اوضاع-فرهنگی-و-اقتصادی-کشور-در-وضعیت-حساسی-قرار-دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: اوضاع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور در وضعیت حسیاسی قرار دارد و برای حل این مسائل نیاز به پیاده نظام قوی است .

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: دست‌های پیدا و پنهان ما را در وضعیت بد اقتصادی و اجتماعی قرار داده است اما با داشتن رهبری حکیم و دوراندیش سختی های مسیر هموار خواهد شد.

وی افزود: در شرایط فعلی کشور با مصادیق ناموزون فرهنگی و اجتماعی مواجه است و قشر دانشگاهی به جهت جایگاه اجتماعی گاهی در جریان اموری قرار می‌گیرد که در ظاهر یک نفر  ولی در پشت پرده یک لشکر دخیل در آن موضوع هستند.

فیروزفر با اشاره به اینکه برای حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی  نیاز به پیاده نظام قوی است، تصریح کرد: همه باید در حد توان خود تلاش کنند نه اینکه با اجرای برنامه‌های فرمالیته مانند یک جلسه حجاب و عفاف برگزار شود و یک نفر سخنرانی کند و بگویند وظیفه انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد: احساس می‌شود در حال حاضر همه سواره نظام شده‌اند و هیچ کس خود را در خط مقدم به عنوان پیاده نظام قوی احساس نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بحث آتش به اختیار که مقام معظم رهبری عنوان کردند مساله‌ای نیست که به سادگی از آن گذشت، خاطر نشان کرد: ما باید بنگریم که تا چه میزان از این فرمایش استفاده کرده‌ایم.

فیروزفر در خصوص بایدها و نبایدهای خصلت‌های بسیج دانشجویی گفت: به نظر  عدم برخورد احساسی بسیج با قضایا بايد مورد توجه باشد .بعضا از رویکرد نفاق ضربه خوردیم و نتوانستیم افراد را شناسایی کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر