logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۰۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ایجرود:

سند اجرایی توسعه شهرستان ایجرود رونمایی شد

سند-اجرایی-توسعه-شهرستان-ایجرود-رونمایی-شد-

فرماندار ایجرود با اشاره به رونمایی از سند اجرایی توسعه شهرستان ایجرود گفت: با اجرای سند اجرایی توسعه این شهرستان، گام بزرگی در جهت توسعه شهرستان برداشته می‌شود.

توحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: براساس شاخص‌ها و مولفه‌های ارزیابی شده توسط وزارت کشور، شهرستان ایجرود در بین شهرستانهای استان زنجان دارای توسعه پایین‌تر و آسیب‌های اجتماعی بالاتری است.

وی تصریح کرد: نشست هماهنگی عملیات اجرایی اسناد توسعه 31 شهرستان کمتر توسعه‌ یافته کشور با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، استانداران سراسر کشور و فرمانداران 31 شهرستان در وزارت کشور برگزار شد.

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به تاثیر اجرای این سند در شهرستان ایجرود گفت: با اجرای سند اجرایی توسعه ایجرود، گام بزرگی در جهت توسعه شهرستان به لحاظ زیرساختی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته خواهد شد که این امر باعث ایجاد تحول در شهرستان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای سند توسعه شهرستان مشارکت واقعی مردم و بخش خصوصی در بحث توسعه است.

سلیمی تصریح کرد: عملیات اجرایی سند توسعه شهرستان ایجرود با توجه به اسناد بالادستی و اولویت الگوی تولید و اشتغال طراحی و تدوین شده است.

فرماندار ایجرود بیان کرد: برای توسعه و پیشرفت شهرستان از مرحله تصمیم گیری تا اجرایی شدن، مردم را دخیل خواهیم کرد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر