logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۰۱۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

خانه‌های جوانان در شهرستانهای استان زنجان توسعه می‌یابد

خانه‌های-جوانان-در-شهرستانهای-استان-زنجان-توسعه-می‌یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: خانه‌های جوانان در شهرستانهای استان زنجان توسعه می‌یابد.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه زیر بنای اساسی توسعه را می‌توان در رشد اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان دید، اظهار کرد: ایجاد خانه‌های جوانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به توسعه خانه‌های جوانان در مناطق مختلف استان، تصریح کرد: بستر مناسبی با توسعه خانه های جوان در مناطق مختلف استان برای توانمند کردن جوانان فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه خانه های جوان مراکزی برای حفظ و ارتقای هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان است، گفت: همچنین آموزش مهارت های زندگی، افزایش نشاط جوانان در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز از دیگر مزایای خانه جوانان است.

خلیلی با اشاره به اینکه ایجاد خانه‌های جوانان در شهرستان‌های استان در دست اقدام و پیگیری است، ابراز کرد: در حال حاضر در اکثر شهرستان های استان  فضاهایی با مشارکت فرمانداری ها برای راه اندازی خانه های جوان تامین شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته جوان در استان زنجان عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی را برای هفته جوان در استان زنجان برگزار خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) نیز در هفته جوان برگزار خواهد شد، افزود: در این جشنواره از جوانان برتر استان در حوزه‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ]
خانه جوان یا خانه حامی دولت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرم ارسال نظر