logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۰۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل آب منطقه‌ای زنجان:

481 حلقه چاه در استان زنجان مسدود شد/ وجود بیش از ۶ هزار حلقه چاه فاقد پروانه در استان

481-حلقه-چاه-در-استان-زنجان-مسدود-شد-وجود-بیش-از-۶-هزار-حلقه-چاه-فاقد-پروانه-در-استان

مدیرعامل آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به روند برخورد با دارندگان چاه‌های غیرمجاز گفت: 481 حلقه چاه در استان زنجان مسدود شد.

یوسف رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هر سال حدود 500 حلقه چاه فاقد پروانه را پرمی کنیم، اظهار کرد: امسال نیز تاکنون ۴۸۱ چاه غیرمجاز را پرکنیم.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق اعتراضات بیشتری نسبت به این موضوع می‌شود، ابراز کرد: این اقدامات با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی انجام می‌شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه امسال چاه‌هایی که بیشترین تخلیه را داشتند را پرکردیم، عنوان کرد: آثار این اقدام را دیدیم به طوری که در دشت سجاس با پرکردن ۷۸ رضایت کشاورزانی که چاه مجاز دارند، را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه پرکردن چاه‌ها تبعات اجتماعی نیز دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی باید برای معیشت اینها فکری کنند، وظیفه ما برخورد با دارندگان چاه‌های غیرمجاز است اما برای اشتغال و معیشت اینها باید فکری شود.

رضاپور با اشاره به وجود حدود ۲۰ هزار چاه در استان گفت: از این تعداد بیش از ۶ هزار چاه فاقد پروانه هستند.

وی در مورد نصب کنتور هوشمند نیز یادآور شد: متاسفانه صاحبان چاه‌های مجاز همکاری خوبی در مورد نصب کنتورهای هوشمند ندارند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای زنجان اظهار کرد: از دستگاه‌های دیگر نیز درخواست داریم تا برای نصب کنتورهای هوشمند در چاه‌های مجاز با آب منطقه‌ای همکاری کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر