logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۰۱۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت سپاه استان زنجان:

افتتاح طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در منطقه اوریاد ماهنشان/ سدهای ذخیره آب شرب و کشاورزی در ماهنشان احداث شد

افتتاح-طرح-های-قرارگاه-پیشرفت-و-آبادانی-در-منطقه-اوریاد-ماهنشان-سدهای-ذخیره-آب-شرب-و-کشاورزی-در-ماهنشان-احداث-شد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح های منطقه اوریاد شهرستان ماهنشان از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی به پایان رسیده و این طرح ها در این منطقه به مردم اهدا شد.

فرشاد پیری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی استان زنجان،اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در راستای منویات مقام معظم رهبری برای خدمت به روستاهای محروم و کم برخوردار از فروردین سال گذشته خدمات رسانی خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در ۵ محور و در سه منطقه قره پشلو دهستان قبله بلاغی زنجان، منطقه شیوانات دهستان اولی بیک شهرستان خدابنده، منطقه اوریاد دهستان پری شهرستان ماهنشان فعالیت خود را انجام داده است، افزود: مرمت مسجد و احداث سرویس بهداشتی در روستای تات قشلاقی از اقدامات انجام شده در روستای ارویاد است.

وی با بیان اینکه اصلاح ورودی روستای چای قشلاقی از دیگر اقدامات انجام شده است، افزود: انتقال آب روستای قره داش نیز انجام شده است.

این مسئول از ترمیم منبع آب روستای پری خبرداد و گفت: بهسازی چشمه و تکمیل انتقال آب روستای قلعه چوق از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه محسوب می شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به احداث کانال بتنی آب کشاورزی روستای تازه کند، یادآور شد: دیوار حائل روستای خضر چوپان نیز انجام شده است.

پیری خاطرنشان کرد: همچنین خط انتقال و منبع آب شرب روستای سعید کندی نیز از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان شده است.

وی با اشاره به احداث سد ذخیره آب کشاورزی در روستای کردی، بیان داشت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای قضای کندی نیز احداث شده است.

این مسئول با اشاره به فعالیت کارگروه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی، افزود: کارگروه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در محورهای عمرانی و زیرساخت، تعلیم و تربیت، بهداشت، فرهنگی و اجتماعی، اشتغال و معیشت به ارائه خدمات می پردازد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به فعالیت کارگروه اشتغال و معیشت، افزود: در مرحله اول کارگروه اشتغال و معیشت بر اساس نقشه راهبردی آموزشی و ترویج برنامه ریزی شد و در مرحله بعد تثبیت شغل های موجود روستایی می پردازد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه سلامت یکی دیگر از محور های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی استان زنجان است، ادامه داد: سفیران سلامت با حضور در مناطق محروم استان نسبت به  آگاه سازی در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی می پردازند.

گفتنی است،اوریاد، دهستانی است از توابع بخش مرکزی شهرستان ماهنشان در استان زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر