logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۰۱۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جامعه هتلداران زنجان خبرداد

آمادگی اسکان 9300 مسافر نوروزی در زنجان/ نظارت بر واحدهای اقامتی زنجان تشدید می‌ شود

آمادگی-اسکان-9300-مسافر-نوروزی-در-زنجان-نظارت-بر-واحدهای-اقامتی-زنجان-تشدید-می‌-شود

رئیس جامعه هتلداران زنجان گفت: بدون احتساب کمپینگ ها در مجموع بصورت روزانه آمادگی اسکان ۹۳۰۰ مسافر نوروزی را در استان زنجان داریم .

کامیار اسکندریون امروز در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در قالب کمیته اسکان و رفاه برای استقبال از مسافران نوروزی مهیا می شویم، افزود: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام می شود.

رئیس جامعه هتلداران زنجان با اشاره به وجود ۱۶ هتل با ۳۵۱ اتاق در استان زنجان، خاطرنشان کرد: در این مراکز ۹۸۰ نفر اسکان داده می شود.

اسکندریون از مهیای بیش از ۸۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در سال جاری خبرداد و گفت: این تعداد ۳۰۰ کلاس در نواحی آموزشی 1 و ۲ زنجان قرار دارد.

وی از فعالیت ۲۸ مهمانپذیر در استان زنجان در ایام نوروز خبرداد و بیان داشت: این مراکز در شبانه‌روز امکان اسکان ۲ هزار و ۸۰۰ نفر را دارند.

رئیس جامعه هتلداران زنجان با اشاره به پیش بینی اسکان مسافران در  خانه‌ های بوم‌ گردی زنجان، اضافه کرد: پیش از آغاز نوروز نیز به هتل ‌ها سر زده می شود تا نواقص مراکز اقامتی در استان زنجان رفع شود.

اسکندریون با اشاره به اینکه نرخ اقامت در مراکز اقامتی حتما در برد این مراکز باید نصب شود، افزود: هزینه سایر خدمات دریافتی توسط مسافران نیز باید مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: سایت جامع هتلداران آماده دریافت شکایات و انتقادات مردم به ویژه میهمانان نوروزی است و در ایام ایام مردم می توانند با شماره ۲۸۴۷ تماس حاصل کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر