logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۰۰۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

آغاز پایش سلامت 330 بیمار زمین گیر در بنیاد شهید زنجان

آغاز-پایش-سلامت-330-بیمار-زمین-گیر-در-بنیاد-شهید-زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز پایش سلامت بیماران زمین گیر به تعداد 330 نفر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد.

علی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: یکی از وظایف محوری بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات سلامت ویژه به جامعه ارجمند ایثارگری محسوب می شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل جدید پایش سلامت این عزیزان شامل 330 نفر از جامعه هدف ایثارگران در استان زنجان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این پایش سلامت، والدین و همسران شهدا، جانبازان و افراد تحت تکفلی که زیر پوشش بیمه تکمیلی بنیاد هستند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه این بیمه بیماری ناتوان کننده ای که منجر به زمین گیر شدن افراد می شود را پوشش می دهد،افزود: تلاش شده است تا پوشش بیمه ای بیماران افزایش یابد.

کاظمی خاطرنشان کرد: این 330 نفر ثابت نبوده و با شناسایی افراد جدید، به جامعه تحت پوشش پایش سلامت در منزل اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ویزیت این عزیزان بر حسب اولویت بندی شرایط جسمی صورت می گیرد، اضافه کرد: خدمات ویزیت این گروه از جامعه ایثارگری زیر پوشش در منزل انجام می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه پایش سلامت بیماران زمین گیر به صورت ویزیت رایگان در منزل انجام می شود، خاطرنشان کرد: این عزیزان برای بهره مندی از سایر خدمات درمان به مراکز درمانی متخصص ارجاع داده می شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای پایش سلامت با همکاری بیمه دی در همه شهرستان های تابعه نیز به صورت ویزیت در منزل انجام می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر