logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۰۰۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار شهرستان زنجان:

مرغداران زنجانی ملزم به تامین نیاز روزانه مردم شدند/ تعیین بازرسان ویژه برای جلوگیری از خروج مرغ از استان

مرغداران-زنجانی-ملزم-به-تامین-نیاز-روزانه-مردم-شدند-تعیین-بازرسان-ویژه-برای-جلوگیری-از-خروج-مرغ-از-استان

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به وضعیت بازار مرغ گفت: مرغداران زنجانی ملزم به تامین نیاز مردم شدند.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه میوه شب عید خریداری شده و  بخشی از آنها به سردخانه‌ها منتقل شده است، اظهار کرد: در تاریخ تعیین شده همزمان با سراسر کشور توزیع با قیمت مصوب در مراکز مشخص شده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه خرید میوه شب عید نسبت به سالهای گذشته بیشتر بوده است، ابراز کرد: هیچ مشکلی در زمینه تامین میوه در زنجان وجود نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در زمینه شکر نیز سهمیه‌ای مشخص شده بود، افزود: مصرف خانگی شکر در اختیار اتاق اصناف قرار داده شده و توزیع به خوار و بارفروشها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سهمیه شکر برای قنادی‌ها نیز در نظر گرفته شده است، گفت: این سهمیه توسط اتحادیه مربوطه با قیمت مصوب در اختیار قنادی‌ها قرار خواهد گرفت.

عسگری با اشاره به اینکه در قیمت برنج هیچ مشکلی نداشتیم، ادامه داد: طبق آخرین رصدی که در خصوص قیمت برنج داشتیم، خوشبختانه هم انبارهای تنظیم بازار توسط شرکت خدمات بازرگانی آمادگی عرضه دارند و هم قیمت در بازار تثبیت شده است.

وی با اشاره به قیمت مرغ و همچین وضعیت توزیع آن خاطرنشان کرد: آخرین جلسه‌ای که روز گذشته در این خصوص داشتیم، قرار شد مرغداران فعال در استان میزان مرغ مورد نیاز استان را تامین کنند و برای امروز دوشنبه حدود ۶۰ تن مرغ در استان توزیع خواهد شد که ۵۰ درصد آن در شهر زنجان خواهد بود.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزان مصرف مرغ استان تامین خواهد شد، اظهار کرد: بازرسانی به کارگیری شدند تا روند خروج مرغ از مرغداری به کشتارگاه و از کشتارگاه تا فروشگاه‌های عرضه را رصد کنند.

وی با اشاره به اینکه  بازرسان فرمانداری، اتاق اصناف و سازمان صمت نیز روند عرضه مرغ در داخل فروشگاه‌ها را رصد خواهند کرد، افزود: نظارت بر بازار مرغ تشدید شده که امیدواریم با این نظارتها التهاب بازار را کنترل کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر